Längtar :D
Är super taggad till måndag :D Jag har åkt med min pappa till Stockholm och ska hjälpa till på hans jobb för att tjäna pengar. Och eftersom att jag ÄNTLIGEN är i Stockholm så ska jag åka till Bromma zoo. Är jätte taggad :D Vilket tillfälle man har allså :) Jag ska köpa ett bäddmaterial som heter carefresh. Det har jag viljat köpa sen jättelång tid tillbaka. Om ni undrar vad det är så kan ni googla det. Det finns typ i bara 2 affärer i svergie och i USA. Jg ska köpa carefresh colours som min lilla hamster ska sova i. Sen ska jag storhandla leksaker och godis till kaninerna :)
åh ja vill så gärna ha de där! :c är de dyrt?
Det finns inte alls i bara 2 affärer :P Det finns i de flesta djuraffärer :)
Annars kan man be dom beställa in det..
#1 Ja det är ganska dyrt har jag hört.. jag ska åka med och handla med pappa någon dag så jag kan gå in och kolla vad det kostar om inte TS säger :D
oh okej :> finns inte där jag bor iallafall :<
seer så mysigt och roligt ut :D
Har inte hittat det på nätet eller i alla dom djur affärerna jg har varit i ;) #2 Där jag ska köpa det kostar det 119kr vilket är väldigt dyrt men enligt mig så betalar jag gärna det. Det räcker ju ett tag om man bara använder en näve i veckan till sov huset ;) #3 jag vet blev förälskad i det när jag såg det ;) ^^
oh hade så gärna velat ha det i hela buren D: haha!
Om det kostar så mycket är väl en näve toapapper lika bra? ;) Ser ingen idé med att köpa bäddmaterial då man i stort sätt inte kan hitta något bättre än toapapper ;)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Håller med #6
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
#6 men när man har pengar så tycker jag det är roligt att köpa "onödiga" saker till dom plus leksaker och sånt ;) Jg brukar använda toapapper men det skulle va kul att skämma bort dom :)
Det ser ju ut lite som toapapper fast i olika färger, vad är det gjort av ? :)
Ha det bra !
På deras hemsida står det att det är gjort av naturliga cellulosafibrer… Men det ska vara miljövänligt, och inte farligt för hamstern. Man blir ju lite sugen på att köpa bara för att kolla vad det är.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Ser inte ens kul ut, naturfärgat är alltid finast i buren tycker jag
Om man vill ha olika färger på bäddmaterialet kan man ju annars bara köpa servetter på Ikea. Kostar ingenting, typ ;)
Skulle vara spännande att testa faktiskt :)
#12 ja, toapapper, servetter och tidningspapper är nog det billigaste man kan hitta, är ju också sånt man oftast har hemma.
Ha det bra !
#5 jag med men eftersom att det e så dyrt så är det näst intill omöjligt om man inte är typ miljonär ;) #13 ja det tycker jag med :-D
Jag har testat det. Jag blandade ut det i mitt vanliga kutterspån i buren. Jag har också använt det som bomatrial istället för toapapper som vanligt. Egentligen ganska onödigt eftersom det inte behövs men vill man ha det lite extra mjukt och mysigt i buren någon gång kan det vara kul. :) Man kan se hur det såg ut på den här bilden.
//Josephine :)
hej!
jag bor precis bredvid bromma zoo!!😃det är jätte stort och bra där!!
Det finns naturfärgat också och där jag bor finns ett i mindre förpackningar. Hade kunnat tänka mig att ha det i hela buren eftersom det tydligen ska vara bra att gräva i men det är ju så dyrt. Har funderat på att ha det som bomaterial men ja, har inte kommit för mig att köpa de då jag som många andra var det duger fint med toapapper. Säg gärna hur det var när du provat det :)
Anna och taxen Max
någon som vet någon hemsida som säljer detta?:D blev sugen!
åh tack så mycket!
Tack för länken, säger jag med! Får prova köpa det nån dag och se. Sand var ingen höjdare här, för Isis kissar ju överallt nu! :P
Mvh,
#23 Aha.. Jo, det var väl mycket rutin att dels byta Bottenmaterial, och dels möblera om i buren 😂
Mvh,