Frågor !! hjälp tack :) !
Hejsan alla ifokusare!!!
1.Jag har lite frågor till er här kommer den första:
Kan man köpa typ 4 kg solrosfrön som är till för fåglar utomhus från affären de verkar ej ha för hamster? Det kanske e ngt en hamster inte "tål" i de????
2.HAMSTERKLÄTTERSTÄLLNING ?
Vad är egentligen hamster klätterställning kan ni som har skicka bilder är det värt att köpa?
3. HUR GÖR MAN EGEN MAT TILL HAMSTER ? :) RECEPT TACK !! ☀️
TACK PÅ FÖRHAND MVH : Emmy&Kokos❤️
Tass!
http://ask.fm/JessicaReips
Kan man köpa typ 4 kg solrosfrön som är till för fåglar utomhus från affären de verkar ej ha för hamster? Det kanske e ngt en hamster inte "tål" i de???? Ja det kan du köpa och ge som godis eller om du vill blanda i det i maten :) Dock inte för mycket, förstås :)
Vad är egentligen hamster klätterställning kan ni som har skicka bilder är det värt att köpa? Vad är en klätterställning.. hmm, sök på google ;) Du kan lika gärna bygga en egen själv :) Om du inte vill slösa lite pengar hehe
Hur gör man egen mat till hamstrar? Den senaste jag blandade innehöll:
8 dl AXA grynblandning
½ dl bovete
½dl hundmat (eller kattmat)
2 msk solrosfrön
Sedan blandade jag i pumpakärnor och duvblandning :)
#1 = ??
#2 Jag vill bara ha som godis o lite blandning i maten skall testa för första gången att göra egen hamster blandning ;)
tack för svaren :) ^^ ^^ ^^ ^^
#3 #1 Satte ut en "Tass" för hon vill följa tråden. Då kan man skriva tass, så att den dyker upp där på höger sida. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tass
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Istället för att skriva tass och göra "onödiga" inlägg kan man klicka på Bokmärk:)
Vad händer när man klickar på "bokmärk"?
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Då kommer tråden upp när någon har skrivit :)
om du går in på min sida o senaste inlägga så har jag två recept på kakor till hamstrar^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#9 Tack :D