Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 953 ggr
_Charlie
0

Samlar vatten...

Hej.. En liten fråga bara… Jag tror att vår guldhamster samlar vatten i kindpåsarna. Jag har inte sett honom göra så förut, är det ett vanligt beteende? Tänker att han kan ju inte direkt spara det i huset, kan han dricka det från påsarna utan att spotta ut?

Frosstis
0

Oj, aldrig hört innan! Vad coolt :)^^

Anna4077
0

Han kanske sköljde ut? Ingen aning. Intressant vilket fall som helst

Anna och taxen Max

Candela
0

Hur upptäckte du det? Bara nyfiken.

Hamsterlycka
0

Vad konstigt, aldrig hört talas om en hampis som gjort det..🤔

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

jmellberg
0

Min kompis hamster brukar ta vatten i kindpåsarna och ''spotta'' ut i sin toa med Sand, haha. Till slut är det en hel pool där i.

Gerro
5

Kanske ville han ha en inomhus strand? :)

[etsan]
0

#6 hahahaha

Callibus
0

Det gjorde min oxå, men sen sluta han helt plötsligt har ingen aning om varför han gjorde det! 😛

[goldhamster]
0

Dem brukar göra det för att ha någonting att göra och kanske för att det är lite kul. Ingenting farligt. Det är bara kul att se på. Dem brukar ta vatten i kindpåsarna för att sedan flytta det till något annat ställe. Ibland tycket dem att vattnet inte borde vara där och flyttar då det. Haha, smarta är dem men inte gällande vatten iaf! 😂

BlackandBlue
0

min ena hona gjorde något liknande. hade fyllt på vattenflaskan på kvällen och på morgonen var den helt tom.. vet inte riktigt var hon hade gjort av vattnet spritt ut det lite överallt ? x) haha snopen blev jag iallfall.

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com