Intressekoll samt tips
Hejsan, jag planerar att starta en nätbutik för gnagare, hund och katt-tillbehör, inom en snar framtid. Tänkte göra en intressekoll och se vad ni här på hamster.ifokus saknar i dom nätbutiker som finns just nu.
Ös gärna på med en massa olika produkter ni skulle vilja se i en nätbutik som har sin nisch på just gnagare, katter och hundar! :)
Det skulle vara jätteroligt!
Jag vill gärna ha lite annorlunda produkter, kanske sånt som man oftast inte ser i andra butiker. :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag saknar absolut klätterställningar, såhär små som en klätter vägg fast för hamstrar(i trä)
Vattenflaskor, mycket hamsterleksaker, liten transportbur saknar jag! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Ovanliga hamster leksaker, och kanske lite lägre priser?
Live
Laugh
Love 
Kanske fler lite större och annorlunda hamsterhus (storlek till guldhamster) då de flesta som finns inte alls är stora nog till guldar
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Håller med #5, mer saker som är anpassade efter en guldhamsters storlek. Och sen har jag en sjuk förkärlek för roliga, söta matskålar🙂
Vattenflaskor med sugproppar som funkar till akvarieväggar! :) Kan vara mycket svårt att hitta, iaf där jag letat.
bra innehållsförteckningar så att man vet ifall det innehåller skadliga ämnen, vilket man såklart inte vill ha så egentligen borde jag svara att det ska vara djurvänliga saker och Foder.
Många roliga tillbehör som : Mer matskålar med mönster osv !!
Mer leksaker till bra priser ju billigare saker o ting är desto mer folk kommer köpa då man tjänar mer än att vara dyr !
Kanske också mat innehåll förteckning som nr #8 skrev man kanske inte vet vad som det innehåller !
MYCKET ANNORLUNDA ROLIGA 🙂
SAKER :)
Har svarat på dhif! ;)