vill hamster mysa :(
Usch jag är just nu allt från förkyld till ev magsjuk. Detta gör att jag inte riktigt vill hantera min hamster och sambon står på hamster jour. Dock blir jag lite svartsjuk. Jag vill ju gosa med MIN hamster :( får inte ens gosa med sambon som tröst för saknaden av hamster gos :( Tyck synd om mig, snälla? :(
Anna och taxen Max
Stackars dig! :( hamstermys ärnju det bääästa som finns!
Haha, vilken sista du hamnat i Anna! Inte alls roligt för 5 öre hör jag. Hoppas du känner dig piggare snart så du får gosa med båda två. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 visst är det :( igår natt när jag inte kunde sova gick jag till buren och då satt han där och tittade på mig med sina stora runda ögon, på bakbenen och nästan ropade 'mamma! Ta upp mig!! Mitt hjärta nästan krossades :( #2 haha nej det är inte roligt alls. Känner mig pest smittad. Jag brukar få ganska mycket närhet och gos av såväl hamster som sambo och nu är jag helt utan. Jag fick i och för sig nudda knän och underben mot Christian när vi skulle sova. Till och med när han sov hoppade han undan från mig! Och nu när jag vaknade är jag om möjligt ännu sämre :( iallafall känns det så
Anna och taxen Max
Naw haha vad gullig du äär😘
#4 inte alls jag är ett slemmonster :p
Anna och taxen Max