beskiv din hamster!!
hur ser eran hamster ut, vad är det sötaste den gjort och hur är personligheten??? beskriv!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är mer visuell så jag visar det med en film istället som jag gjorde i morse. JAg har bara haft henne i två veckor så jag kan inte riktigt beskriva hennes egenheter ännu, förutom att hon är söt och go och ganska energisk.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Skrållan är nog den bästa hamstern man kan önska sig !
Hon har allt som en hamster ska ha : är mysig men ändå lekfull och spring glad (hon drar gärna iväg på små äventyr ;) )
Hon är nyfiken och går gärna upp i handen och bits ALDRIG !
Hon har bra hull och är helt frisk. :)
Hon är creme bandad och har en len fluffig,helt underbar päls.
Det gulligaste hon gjort var att när jag höll henne framför mitt ansikte (som jag brukar göra när jag vill pussa henne) så slickade hon mig på näsan !😍
Hon är min lilla ängel , tänk att jag av alla fick en så underbar vän ❤️
Jag har 2 hamstrar så jag berättar om båda (jag kan inte välja en av dom :P)
Först ut har jag lilla Hanna. Hon är en 6 veckors tjej som är supergullig! Men nu är hon tyvärr inte speciellt tam eftersom att jag fick henne för bara några dagar sedan. Men hon ska bli tam!
Hon är iaf en glad tjej med mycket energi. Hon älskar att vara i hagen och att springa i bollen, för då springer hon runt som en galning!
Hanna, min busunge❤️
Bild:
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
PS. jag vet att dem inte ska ha saltsten (men det visste jag inte när bilden togs).
Våran lilla Molly är creme lh och är supersnäll. Hon kommer direkt ut på händerna när jag sätter dem vid buröppningen och är heltam. Har jobbat med att få henne så, men det var ju inte svårt direkt. Hon är pigg och glad och älskar att klättra på min 5-åriga dotter när hon ligger hos henne i badkaret! Utan vatten alltså, använder det som rasthage. =)
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Detta är lille Hamstern! Han är en kille på några månader, creme bandad kortår :) Jättesnäll, har aldrig bitit mig trots att han bara bott här i två månader som gått superfort.
Supersöt kille, han har väl inte hunnit göra något sådär jättesött att jag kommer komma ihåg det. Fast söt är han ju varje dag ändå. Hunnit rymma ett par gånger, det har han iallafall gjort. Sådär busig när han vägrar komma fram under soffan och när han kommer fram och låtsas att jag ska få ta honom, så sticker han snabbt in under soffan igen. Och så kan jag höra ett litet djävulskt skratt där inne.
Älskar rör, det gör han. Rumsren är han också, fastän har har en hel toalett i hela buren så skiter han och kissar han bara i glasburken som egentligen är hans toalett.
Kan skriva mycket mer, men nu måste jag gå! Ciao! 😘
Så söta!
mvh Elvia
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Åh vad fina alla är, vill bara åka hem till alla av er och hälsa på sötisarna, haha
#10 Japp, jag med! :) Har inte du någon hamster??
Jag har 2 OTROLIGA hamstrar! Dem bästa hamstrarna man kan önska sig:') ! Charlie är 6 mån och beter sig som en människa! Då kanske ni förstår. Snäll,mysig oh helt fantastisk! Zimba är 2 mån och också en fantastisk hamster. Mysig och kryper upp i handen när han ska komma ut en Stund. Båda hamstrarna gör det! Älskar mina bebisar!:)❤
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎