Söker Guldhamster
Hej! Jag är en tjej på 13år som söker en guldhamster av en uppfödare helst angora :) Har haft hamster förut så är van :) Min mamma har också haft hamster när hon var liten så båda två är hamster van :) Nu när vår lilla Hugo är borta så funderar vi på skaffa ny hamster. Om du bor nära örnsköldsvik så hör gärna av dig :) Fast vi är inte helt säker på att skaffa hamster barar funderar, så vi kollar runt lite först och ser vilka hamstrar de finns :D
Åh, min förra hamster hette också Hugo. ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hallå,
Det finns inga guldhamstrar som är angora, utan jag antar att det är en långhårig hamster du söker. Dom säger angora i djuraffären, men det är bara för det låter fint.
Så leta efter en långhårig hamster istället, då får du nog mer svar. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Var bor du??
Rax Hamstrar på facebook.
#3 Står att hon söker nära Örnsköldsvik, så jag misstänker i dom trakterna.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Har skickat pm till dig:)
Tänkte även passa på att länka till denna annonsen:
http://hamster.ifokus.se/discussions/51793b4d8e0e7467140004a6-s-254-nessie?discussions-3
Nessie är verkligen superfin så henne tipsar jag om😍
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Jag får hamsterbebisar om 6 dagar om det är av intresse? :)
gå in på hemsidan för mer info:
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Kan höra me mamma :) Men vi kan bara ta dom efter sommarlovet eftersom vi ska vara borta en hel del under detta sommarlov så isåfall skulle man kunna tinga en hamster å hämta den efter lovet? :) Och vars bor du? :)
okej, skulle nog kunna gå :)
jag bor i dalarna/ borlänge :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
skulle transport kunna ordnas isåfall?:)
#10 lägg in en annons på djurtransport i fokus, att du söker transport från Dalarna/borlänge till din stad när du väl kan ta den…du kan också kolla på transport erbjudes på djurtransport i fokus,
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Precis som #9 sa så kan du kolla där :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Jag har pratat med min mamma och hon tyckte de var bäst att leta reda på nån som bor nära övik eller i övik :/ Så vi ska försöka hitta nån här i övik istället #13