Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 743 ggr
[einstein99]
1

Förslag till nya sajter :-)

Jag kom att tänka på att det inte finns någon guldhamster i fokus eller syrisk hamster iFokus det finns ju dvärghamster och hamster iFokus men jag skulle tycka att det vore kul om det kom någon sådan sajt ;-) vad tycker ni har ni några förslag på nya sajter ? :)

Twisted_T
0

Syrisk hamster? Finns inte något som heter så.

Hamster iFokus har ju både guld- och dvärghamster. Sen finns ju Svenska hamsterföreningen iFokus som har guld,dvärg och gerbil. Så känns som vi har tillräckligt när det gäller just hamstrar.

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

jossa5
0

#1 Den syriska hamstern är guldhamster. På engelska säger dom ofta Syrian hamster.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Twisted_T
0

#2 Ja men vi säger guldhamster i sverige. Det är troligen bara i djuraffär man säger syrisk hamster :)

// Linn

jossa5
0

#3 Jo, så är det nog, men bara för att folk i allmänhet inte säger syrisk hamster, betyder det ju inte att den inte finns. 😉

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Frosstis
0

Hamster iFokus skapades för både guldhamster och dvärghamstrr, men sedan skapade de en sajt för dvärgisar. Och det är mest guldmänniskor här inne så jag ser ingen anledning till att skaffa en till sajt om hamstrar..

Twisted_T
0

#4 Benämningen är Guldhamster. Det var det jag syftade på. Så då är det ju ganska onödigt att göra en sajt som heter Syrisk hamster.

Och Guldhamster.ifokus tycker jag inte riktigt behövs. Jag är inne på både Svenska hamsterföreningen.ifokus och här. Och det tycker jag är bra nog :)  Men jag tycker det finns många andra sajter som kan behövas inom andra ämnen.

// Linn