Uppdatering från Macy :)
Hejsan allihopa!
Nu har Macy bott hos mig i några månader, och jag tänkte att det kanske är dags för en liten uppdatering ^_^
Lilltjejen kom till mig som en ganska osäker och lättskrämd individ, och var väldigt tveksam till det mesta i början. Hon blev också lätt uppstressad av nya situationer.
Med kärlek och tålamod har hon gjort enorma framsteg! Hon kommer nu fram ur boet så fort hon hör min röst. Hon nosar glatt på min fingertopp och klättrar upp på huset för att se om jag kommer med något mumsigt. Hon älskar att få springa lös i rummet och är oftast ute på kvällen i flera timmar. Hon tycker inte längre det är läskigt att bli upplyft, och sitter gärna still hos mig när hon är så där lite mysigt nyvaken. Hon är helt enkelt en social, nyfiken och glad liten filur som trivs hur bra som helst i sitt nya hem :)
Jag tog lite ordentliga bilder på henne utan blixt idag, för första gången eftersom hon är så snabb och busig att det är lättare att fota med blixtfunktionen. Men idag var ljuset bra, så yay! ^_^ Enjoy.
Sedan fick hon nymöblerat i buren, inklusive en ny grävhörna som hon bara ääääälskade x)
♥
Så söt! Vad var det du hade jorden i?
Mvh Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Åååå så söt hon är lilla Macy😍 Måste kännas jätteroligt att ha gjort såna framsteg med hennes utveckling🙂
mmmmm……….
Mvh Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
Söt hon är! Är det torv eller jord du har åt henne att gräva i ? :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Vad kul att allt går bra med superfina Macy! :) ❤
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Macy <3 längtar tillls ja får träffa henne :3
Åh tack alla! Ja det känns jättebra att hon blivit en sådan go tjej.. jag var lite nervös i början att vi inte skulle få ett band..:)
9 - Vände upp och ner på ett hörnhus i trä som jag köpte på Djurmagazinet.
12 - Det är ekologisk blomjord! :)