Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 595 ggr
emdavidsson
3

Hälsning från mig och Cinco!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cinco, min lilla hamstertjej, trivs kanon!! :) Gott om utrymme, bra grävmöjligheter, som en helt annan hamster i både blick och personlighet. Fortfarande försöker hon få tag på silikonet men hon verkar inte få något bättre grepp (än så länge) men får väl hoppas på att hon börjar gnaga på grenen istället! :D Tack så hemskt mycket till alla som svarat på tips om inredning i buren samt till de som deltog och lämnade åsikter om terrarium. 

Personligen efter att ha haft terrarium i några dagar nu, kan jag rekomendera det. Cinco tvingas lära sig att gnaga på annat än plast och galler, som kanske dessutom är lite bättre att gnaga på. Och hon har det jätte bra - vad jag kan se i alla fall!! 

som ni ser fynda jag terrariet - SPLITT NYTT! :))

emdavidsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Rax
0

Var har du köpt det??

Rax Hamstrar på facebook.

emdavidsson
0

Hornback :) köpte det näst sista i botkyrka men det var en spricka i, åkte tillbaka o hämtade det sista. Men de hade storleken större kvar för 400:- då är det måtten 118*45*45.
Måtten på mitt är 88*45*45, finns säkert fler i den storleken i sundbyberg :) Tidigare pris 1900 för det större och för mitt 1590 så man tjänar en slant, helt perfekta och luftigt :)

Candela
0

Vad fint och stort hon fick det, och härligt att höra att hon trivs bra 😃

Hamsterlycka
0

Oj så fint! 🙂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

emdavidsson
0

Tack hörni! :)
#4 , Ja det löste sig verkligen bra för henne - hoppas de håller i sig ;)