Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 13794 ggr
The Idizen
14

Min hamster piper

Jag sitter just nu i min säng och kikar runt lite medan jag hör att min hamster piper lite tyst. Varför gör hon det? Är hon rädd? Ska jag plocka upp henne? Vi har inga störande ljud just nu..

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Rebornbabyn
0

Hon vill nog vara ifred verkar det som. Har du varit med henne mycket idag? :) Det kan ju vara så att hon blev rädd för något med.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

The Idizen
0

Har inte varit alls med henne, men gosade nyss och la henne i lekhagen och nu är hon jätte glad. :)

Rebornbabyn
0

#2 Vad bra att hon är glad igen! Hon kanske ville ha lite uppmärksamhet! :)

Wellcraft
1

Hon kan ha problem med andning, det beror på hur hon pep. Piper hon gällt och högt så har hon ont eller är rädd, piper hon tyst så är det antagligen andning eller så är hon brunstig och ropar efter en partner, vet dock inte om dvärghamstrar gör sistnämnda.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

The Idizen
2

#4, vad ska man göra för att göra henne lycklig? Hon verkar inte ha ont.. Hur vet jag om hon har svårt att andas, och vad gör jag om hon ropar efter en partner? Har bara henne som hamster.

Frosstis
0

Jag tycker det låter som att hon drömmer ^^

The Idizen
0

#6, nejmen oj!

Kan dom det?! Haha

Kan hon då pipa för att något läskigt hände i drömmen? Eller vad drömmer dom om?

Frosstis
0

Jaa klart dom kan drömma :P

The Idizen
0

#8, vad bra. :) Är du säker på att hon inte ropar efter någon eller att hon har svårt att andas?

Frosstis
0

Haha nej jag är inte säker ;)

The Idizen
0

Haha, men hon verkar må bra. :) Hon springer riktigt fort i hjulet i lekhagen just nu. :))

mathildamickels
2

Min hamster piper alltid när jag dammsuger haha, tror att han avskyr det… Annars kan han pipa när han vill ha sällskap, ofta när vi tittar på tv eftersom han brukar få springa i soffan med oss då, tycker det är häftigt att han är så smart ändå :D

ElviraNym
0

haha..

Mvh Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

The Idizen
0

Nu förstår vi förmodligen varför, hon verkar ha ont i ena tassen och hon haltar när hon går.

Unicornpopcorn
0

åk till veterinären med stackarn :<

Frosstis
0

#15 vad ska veterinären göra?

Rebornbabyn
0

Jag tycker att du ska ringa till veterinären och fråga vad dom tycker att du ska göra. Krya på dig lilla hamster! :)

Frosstis
0

#15 OJJJ förlåt!! Trodde detta var tråden om hennes hamster som brutit benen..