Akvarium/Terrarium sökes AKUT.
Hej!
Akvarium / Terrarium önskas köpa /hyra/låna i Stockholmsområdet.
För er som inte läst min tidigare tråd har min hamster tjej ett galet gnagar- behov.
Hon gnager på galler, på sitt plasthjul (inte på själva hjulet utan på en plast detalj på "foten" som håller uppe det stående hjulet) hon gnager på våningarna som är av plast och på sitt hus.
Detta gjorde att jag flyttade henne till duna buren, öste på mängder med spån la in kartonger, strödde ut mat och godsaker, papper, allt…
Dagen där på har hon bitit hål i plastväggen på dunaburen.
Nu letar jag helt galet efter ett bra terrarium eller akvarium jag kan ha henne i eftersom jag är livrädd att hon ska sätta plast i halsen. Hade jag varit rik hade jag såklart redan köpt ett terrarium men har gått en del pengar på samma månad för att köpa burar och inredning till henne.
putt
#2 , tack :) jag har kollat blocket och mailat ang den, men sen hänger allt om någon kan skjutsa mig också, är en bit att åka kommunalt från mig ;) Tack iaf för tipset :D
Aha! Vet hur det är, jag åker också kommunalt.😃 Lycka till, hoppas du hittar nåt snabbt!
Tänk på att på vissa terrarium är det en plastskena som håller upp glasen på framsidan🙂
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#5 , absolut, min brorsa ägde en del när jag var yngre så har koll på dem =) Tack ändå!
#6 Ok va bra 🙂
Medarbetare på Chinese crested ifokus.