Resa bort.
Jag ska köpa min hamster på fredag men tyvärr så måste jag åka iväg helgen efter akut som vi fick reda på idag. Så om jag fixar så det är någon som kan passa henne de 3 dagarna, gör det något?
Känner mig elak mot henne om det kan bli problem med att hon ska bli tam och sådant :(
skulle du inte kunna köpa henne nästa vecka då? det är ju inte bra att pecis när hon bott in sig i nya hemmet så ska hon flytta igen. eller om någon kommer varje dag, ger mat och vatten och kollar att hon mår bra. det skulle funka.
Antingen så fixar jag så att någon kommer hit och kollar henne eller så lämnar jag hennes hos mammas kompis som tidigare haft hamstrar. Tyvärr så kan jag inte köpa henne senare för då kommer alla de hamstrar de har vara borta för de är ganska populära.
Usch vad jobbigt detta blev :(
Men du får ju tinga hamstern, alltså att den är din. Antingen betala kanske 100 kr och sedan resten när du hämtar den, eller säga till henne att "den där hamstern är min, sälj den inte till någon annan". Eftersom du valt den :)
Jo jag får prata med dom om det funkar. Annars får jag lösa det.
:)
Japp :) Men byt inte hem på den direkt när den kommit hem, det är väldigt påfrestande och stressigt. Fråga om en granne kan komma varje dag och kolla till den istället.
Det ska jag göra!
Bra :D
Haha tack igen!