Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 3283 ggr
[GeeGee]
0

Bild på hamsterboll

Hej!

Jag går på djursjukskötarlinjen på SLU och vi har ett arbete där vi ska skriva om en djurprodukt. Jag har då valt att skriva om hamsterbollar/träningsboll för hamster och för att visa hur en hamsterboll ser ut vill jag nu gärna ah er hjälp.

Eftersom det på högskolan är noga med att man ej får använda bilder om man ej fått tillstånd från ägaren av bilden så undrar jag nu om det är någon av er som har en bild på hamsterboll, gärna med hamster i eller bredvid, som jag skulle kunna få använda?

Produkten samt då även bild kan komma att läggas ut på SLUs hemsida.

Mycket tacksam för svar

MVH GeeGee

PaaatyPalm
0

Kan ta ikväll, har dock inga hamstrar men kan sätta i en gerbil vid intresse.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

The Idizen
0

Jag kan se om jag kan få någon bra bild på Muffin och hennes boll. Tyvärr är Muffin inne i en period där hon gärna bits, men kan kanske lägga henne i lekhagen. 🙂

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

luddtuss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en närbild på min Boris❤️ i sin boll.

Rebornbabyn
1

#3 Åh, vilken gullig bild! :) Supersöt!

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

[körsbärsblomma]
1

så söt

[GeeGee]
1

Jättesöt!!! Den tar jag gärna och lånar #luddtuss.

Jag namngav den "Boris i sin boll" och skrev "av luddtuss" och sedan länk till denna sida där du lade upp bilden.

Tack så otroligt mycket!!!

Aleqto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har du en bild på min hamster Mio och min flickväns hamster Klöveräng i deras bollar.

/Alexander

[GeeGee]
0

Naw så söta

Kan kanske kan ta dem med? Ska jag skriva att bilden är tagen av dig då eller? Vad ska bilden döpas till? =)

luddtuss
0

#6 Va roligt att du vill ha med Boris:) Tyvärr finns han inte med oss längre så detta blir ett fint minne. Tack!!!

[GeeGee]
0

Luddtass det är så lite så. Oh ja då blir det ett fint minne. Produktarbetet som vi gör kommer att läggas ut på SLUs hemsida samt MHMs hemsida (husdjurens miljö och hälsa)

luddtuss
0

#10 Då ska jag titta där. Bilden är egentligen tagen av min dotter Nea Bengtsson men det kanske inte är så noga att det står helt rätt.

Aleqto
0

#8 ja det kan du göra om du vill.
Bilden är nog tagen av min flickvän eller mig.. minns inte, tror det är min flickvän som tog den för det är jeans på bilden så tror jag står där.
Men du kan ju skriva att bilden är tagen av Alexander Jäde och Maja Norberg eftersom jag är osäker :)

/Alexander