OT: SÅÅÅÅ GLAD !!
AAH jag är så otroligt glad kunde knappt sova inatt ! Väldigt OT men ville dela min lycka med er ! 😃
Jag har precis fått ett jobb ! Och jag är så otroligt glad !
Då kanske ni undrar vad de är för jobb? 😃
Jo jag ska sälja Victoria's Secret produkter ! Jag säljer åt ett företag som köper hem och sen får jag en del produkter som jag ska sälja ! Helt fantastiskt roligt ! och jag älskar verkligen Victorias Secret ! 😃
Så jag kommer ha hemma flera produkter och när dom tagit slut åker jag och hämtar fler ! Jag är SÅÅÅ glad ! Och jag börjar redan på fredag!
Kommer sälja runt om i Stockholm och via min facebook 😃
Ville bara dela med mig av denna lycka då jag är helt otroligt skakis glad ! 😃
Gud vad kul, verkligen dröm-jobbet! :D Grattis! ;)
Tack så jätte mycket ! Ja jag är verkligen super glad! Kommer bli sjukt kul, är jätte taggad ! 😃
Grattis! Gud vad kul! Kommer du kunna frakta? Vill väldigt gärna ha en body splash. :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Jättekul! Hoppas det går bra för dig! :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Tack!! 😃
Ja absolut kommer jag kunna frakta ! Ska se vilka produkter jag får hem på fredag så ska ja kolla vad frakten ligger på ! 😃
4# Tack så mycket ! 😃
Åhh vad roligt!
Vet du hur mycket body mistarna kommer att kosta?
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Gör det! Vad kommer de kosta? Hör gärna av dig via pm om vilka lukter och vad de kommer kosta inkl framåt när du vet:)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
250 ml body mist och body lotion kommer kosta 195 kronor styck ! 😃Väldigt billigt pris spec. för body mistsen för dom är så stora !
Absolut uppdaterar direkt när jag fått hem produkterna ! 😃
vfr skriver du detta i hamster iFokus?
#10 Om du missade det så står det OT vilket betyder OFF TOPIC.
Jag skrev detta för att jag varit medlem på hamster.ifokus länge och känner en del personer här och ville dela glädjen med dom också :)
Grattis till det nya jobbet! Så himla kul att jobba för VS! 😊
Mitt drömjobb är att bli modell för VS, tror inte det kommer hända men det vore grymt kul!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Tack så mycket ! Ja verkligen ! :D
Åh lycka till ! Den tanken har också slagit mig några gånger men jag är alldeles för kort för att vara modell ! eller ja "alldeles" var väl överdrift jag är ju ändå 167 cm :P
Men kämpa på du ! Om man verkligen vill något så ska man se till att de händer ! 😃
Varsågod och tack så mycket själv! Väntar på svar på modellagenturen från MIKAs så det känns sjukt spännande!
Men återigen, grattis! Så grymt roligt!! 🥳
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
GRATTIS! :D Jag har själv ett par body mist's och jag ÄLSKAR dom! :D Och så har jag scrub, body lotion och lite sådant och det är SUPERbra!! Rekommenderas verkligen ^^ I'm lovin it ;)
gud va kul! älskar victoria's secret , dom har helt underbara body mists❤️
men vad kul.
kommer du att ha typ homeparty så som tex tupperware har då ställer jag gärna upp och bjuder in några bekanta
Grattis till jobbet! Så kul för dig! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
om du kommer ha ett kundregister så skriv in mej 😉
#14 Jo jag läste om det här nånstans på iFokus! Jätte roligt förstår att de är spännande ! 😃
Tack åter igen !! 😃
#15 #16 TACK så mycket 😃!! Håller med dom är helt underbara !! Min favorit är Coconut Passion 😉
#17 19 # Ett homeparty ska ja säkert kunna fixa ! 😉Och ska absolut skriva upp dig ! 😃
#18 Tack så mycket !
Grattis, gud vad kul! Älskar body mistsen, själv har jag Secret Crush👍
MVH Wilma
Grattis grattis! :) Hoppas det går bra med försäljningen! Så himla kul med sådant.. man får så stort kontakt nät efter ett tag :)
Mvh. Sanne & Djuren
Gud vad kul! Vill också jobba där:) Grattis och lycka till!
//Elvira
Med vänliga hälsningar,
Elvira
gratis för ditt nya jobb
Skriv upp mig på homeparty också 😉
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Vad kul ! Har på senaste tis blivit helt förälskad i VS, tycker deras bodu mistar luktar sjukt gott ! ❤️
Lycka till !
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
#20 min med ^^
Tack så mycket allihop !! :-D 19# 25# har mailat er ang. Homeparty ! ;-) Och till er andra intresserade är det bara att höra av sig !
#26 Ja verkligen tycker att alla luktar suuuper ! ❤️
Äntligen fått hem produkter nu !
Vad roligt! Grattis
#31 Tack ! :D
Ååh va kul! vilken dröm, grattis😃
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Tack så jätte mycket ! Det är jätte kul verkligen :-D är faktiskt påväg redan nu och ska hämta ÄNNU fler produkter ! :-D