(K) 6/4 Guldhamster hane sökes till avel
Hej! Jag har en offwhite lh guldhamster hona som jag har tänkt att para i slutet av sommarlovet. Det blir min första kull någonsin och jag har läst på jättemycket. Nu saknas bara hanen. Så jag önskar låna en hane för avel. Jag betalar nog med en liten slant eller en liten bebbe om så önskas, priset vid betalning av pengar diskuterar vi sedan i så fall. Och eftersom att hon är i gruppen cremebaserat så är en hane ur någon av grupperna cremebaserat eller vilttecknat ett måste. Och är man osäker på vilka de färgerna är så kan man gå in på svenskahamsterföreningens hemsida, hamsterforeningen.se och titta under fliken Färger/Täckningar/hårlag på guldhamster sektionen. Jag vill ha en hane i något av hårlagen långhår eller satin. Bilder på honan kommer sedan.
Jag bor i stockholm, täby så om du bor i närheten så skulle det underlätta hämtning o lämning.
Tacksam för svar. ❤️
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Putt
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Nu har jag hittat en bra hane så den här tråden kan låsas.