Era hamstrar =)
Jag är lite nyfiken på hur era hamstrar set ut,personligheter och vart ni köpt dom.Skriv gärna 😉🙂
åå..tack.Jag ska också köpa från en affär.Då vet jag att dom också kan bli lika tama.Jag var lite orolig i början🙂
Den var jätte söööt!!!
#2 Tack! Men Cocos är inte så jättetam… :/
Men min förra hamster Hugo som också var köpt från zooaffär blev ganska tam! :) Så det går ju att få dem tama! ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
❤️Bra🙂
Jag har två dvärghamstrar som heter Stella (Snögatans Blue Light) och Nova (Snögatans Lollipop) De är vintervita Färgerna är agouti pearl och sapphire Jag köpte de av en uppfödare här i Gävle, nämligen Snögatans dvärghamsteruppfödning som drivs av ingunn. Sapphiren (Nova) är min egen. Den andra är jag fodervärd åt. De är ca tio veckor gammla. Nova är jättebusig och sprungit men endå väldigt tam medans Stella är väldigt lat och lite överviktig och mest ligger stilla. De är systrar. Bild: Sapphire = grå Agouti pearl = vit med mörkgrå ål Skrev bara det här om färgen om du inte visste. Har för mig att du ska skaffa guldhamster va?
Japp❤️Jag längtar så mycket så jag bara måste skriva…sån är jag haha.var förbereedd på många bilder när han kommer
Och vem vet…Det kanske blir en tjej istället.Då blir det svårt med namn😉Tack
Hamstern. En riktig rymmare, rymde senast igår. Kom fram imorse. Kommer från djurskyddet, jag står fortfarande som jourhem men ska skriva över mig som ägare. Creme bandad korthår. Inte så gosig, vill mest utforska och springa. Men han har sina stilla stunder. Snäll hamster som är vaken på dagen helt enkelt.
Alla låter jätte bra,och är huuur söööta och gulliga som helst!!! ❤️😉🙂
Vill bara säga att hamstrar från djuraffären kan bli helt tama dem med jag har en liten dvärghamster som blev tam vid typ dag 3 hos mig :) och min brorsa har en guldis som är helt hand tam 😊❤
#11 Ja, men det är inte det som är problemen med djuraffärer :P Det är vart hamstrarna kommer ifrån :)
Men köper djuraffären in från uppfödare eller föder upp själv är det ju jättebra :)
Jag har en gulhamster kille som är fem månader (tror jag…) han är köpt från en uppfödare och heter Stuart(efter filmen😍) Han är hur snäll som helst kommer direkt fram när man pratar med honom. Han älskar att springa och gnaga(hehe han har bitit hål i både soffa och tröjor..)
han är rost och lågn hårig, han har världens päls! ser ut som ja, vet inte vad?
Det här är The Big, aka Luna. Hon Köpte jag rett nyligen från Sverige. En riktig stor mullig dam, en riktig gullegris. Hon älskar att kelas och sitter gärna still i min hand eller på mitt bröst och bara njuter av allt kel. Hon är en rett so rolig dam också, som har gett mig många doser med skratt redan.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#14 Verkligen en supersöt liten flicka! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.