Bild på dig själv!
Eftersom det kommit hit så många nya medlemmar det sista så tycker jag (och förhoppningsvis ni andra med) att det hade varit roligt att få ett ansikte till avataren :) Vet att det funnits likadana trådar förut, men de är så gamla nu att jag kände att det är okey att starta en ny 😛
Så, lägg upp en bild på er själva nu! Här har ni mig:
#1 Haha tycker det är en riktigt härlig moviestar pose 😃
#2 Lol xD 😃😃🌺
Har inga direkta vettiga/bra bilder på mig, då jag oftast är bakom kameran och inte framför. 😛
Vad fina alla är! :)
Herregud vilket långt hår! Aaaviiis! 😉
#7 Dööööö snygg! 😮 Jag verkligen älskar ditt utseende och ditt hår! :D
Jag själv vågar inte lägga upp en bild på mig. :P
#7 Ditt hår 😍😍❤️
Åh tack gud vad gulliga ni är !! :D ❤️❤️
Haha ledsen att göra er besvikna men jag använder löshår 😇
Det ser verkligen ut som att det ska vara så långt! Haha 😃
Och får man lov att sno dina ögon eller? 😍
#12 Skitsnyggt ändå ^^
#13 Såå fin! :D
Tack vad glad jag blir ! :D❤️
#13 Ne varför då du har ju skit fina ögon !? :O Bruna ögon är så fint !❤️
Ni är super fina allihop ! :)
Haha tack :D ❤️
Alla är riktiga snyggisar! ;*
Joo kom igen Ronjiiseen! :D (Haha känns weard att kalla någon mitt smeknamn lmao XD)
#19 Hahahah! :D Btw, du är grymt fin Ronja! :D
Hmmm, vet inte, kanske när jag färgat om håret och klippt det. Tycker verkligen inte om mitt utseende. ^^ Ska kanske göra det om någon vecka. :)
Du kan lova dig att ditt hår inte är värre än mitt 😉
Har jag det utsläppt så säger det bara POOF & så har man världens afro jao XD
Fining! ❤️
#21 Hahah jo det tycker jag! Ditt hår är verkligen suuperfint! 😃
Okej, nu är det så att jag verkligen avskyr den här bilden, men det får bli den innan jag ev lägger ut när jag färgat håret. :P
Du är ju as snygg! Den snyggaste Ronjan som jag har sett iaf 😉❤️
#25 Hihi vad snäll du är Ronja! ❤️ Jag säger detsamma, du är den snyggaste Ronja jag har sett. 😉❤️ Jag villar verkligen inte mitt utseende.
Fina ni är allihopa! #7 Hur får du håret till den färgen? Jättefint. Vill själv färga rött men att få rätt nyans är ju jättesvårt… extentions skall införskaffas när pengarna finns :) Har haft tidigare men bara riktigt dåliga.
#24 Vart någonstans tycker du inte om ditt utseende? Du är helt underbart vacker Ronja!😮
Ni allihopa är superduper fina!
MVH Wilma
#29 Vad snäll du är. :D Fast du är finare! :D
Typ allting. Plus att många säger att jag är ful i skolan, haha, så jag har väll tagit åt mig lite för mycket av det. :)
#30 Du är allt annat än ful.. Du är jättevacker, ta inte åt dig.. försök..❤️
#31 Åh vad snäll du är! ❤️ Du är sjukt vacker Paulina! 😃
#30 Usch, avundsjuka männskor! Ta åt dig utav det är det sista du borde göra eftersom att det är en ren lögn.
MVH Wilma
Ni är superfina allihopa!! :-)
#33 Tack så mycket! Jag försöker. :)
#35 Vad fin du är! 🙂
Tycker alla är jättefina! Kul att se hur alla ser ut! 😃
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
Fina alla är! Försök att inte tala ner om er själva, även om jag känner igen mig i känslan, denna tråden är till för att man skall presentera sig och inte kul att läsa när ni trycker ner er själva, speciellt när ni ALLA är väldigt snygga :) Så inga "Jag ser hemsk ut jämförbart med er" osv osv, ALLA är snygga på något sätt 😉
#39 Haha förlåt, men det var inte meningen att ta upp tråden så. :P
Håller med, alla här är fina! :) Inget mer sånt prat nu! :)
#27 Tack så mycket ! Jag hade svart hår innan sen så la jag i en blekning, sen så tog ja i Brilliance färg nr: 842 men eftersom att jag hade blekt håret innan och mitt hår är extremt slitet så behövde jag färga en gång till eftersom det inte fäste i längderna. Men sen så var färg 842 slut så jag fick ta färg 847 istället. (Väldigt lika dom här två färgerna, båda till utseende på förpackning och numret) 847 är en liite mörkare nyans, ville helst ha 842 men den var ju slut så 😛 Jag experimenterar väldigt mycket med mitt hår, har typ haft alla hårfärger haha 😇
#28 Gud vilken fin sminkning runt ögonen !
#24 Shit Ronja du är ju skit fin ju ! 😮 Du borde inte alls tycka illa om ditt useénde du är ju super fin !
#35 OMG! Ditt hår ! Gud vad fint ! 😮Super snygga glasögon också ! tror jag också har ett par sånna här hemma ! 😉
Ni är så fina hela bunten ! ❤️
Mera gott folk!
Här är en bild på mig :)
Märkte nu att mitt ena öga ser mindre ut en den andra. Bilden togs för tre månader sedan och jag märkte det med ögonen nu xD Mina ögon är jämnstora egentligen ;)
Tar typ aldrig bilder på mig så denna är den bästa jag har nu.
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
#47 Du är ju bara 4 år äldre än mig xD dör bör jag ju också vara tant :( haha ;)
Same here^^ Fast det är nog övervägande tonåringar på detta forum så på så sätt är vi lite "gamla" 😮
#56 wow vad fin bild! :))
Haha, lite roligt att läsa den här tråden, där varannan post är "Åh, va fin du är!" 😃 Jätteroligt att se bilder på alla! :) Ska väl ta en ny bild på mig själv imorrn tänkte jag, så kastar väl upp den här jag med. :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Hej hej här har ni mej! (som tafatt håller i en hamster lite sådär helt apropå haha).
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
Orättvist att ni med ajjfåns kan ladda upp bilder. Funkar inte på min htc.
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning

#57 Åh, tack så mycket! :)