Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1401 ggr
Frosstis
6

BOMB!! Hamsterlyan:D

Nuu är äntligen min hamsterblogg klar! :D  Som jag har väntat och vart exalterad i 3 veckor :D

Jag har hunnit med några inlägg, och om ni har några önskeinlägg får ni GÄRNA säga dom!:) Kommentera gärna bloggen också. Har inte fått in inlägg i alla kategorier än men det jobbas på:)

Följ gärna bloggen på Blogkeen så ser du när det kommit ett nytt inlägg publicerat.

Jag är supernöjd med den!:) Och om designen inte funkar på något vis för er- som att inläggen kommer in under vänsterspalten- då håller ni inne Ctrl och scrollar neråt!

Läsläsläs :D

http://hamsterlyan.blogg.se

[sara&skrållan]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker du fick till designen riktigt bra !!! Tycker verkligen du ska vara nöjd !!!!🙂 vill dock säga att jag tror du skrev ds (dominant spot) till min bild fast det ska vara ba (bandad) 😉

Frosstis
0

#1 Jag ändrade ^^

Det är dock inte jag som gjort designen, det står i högra spalten:D Men jag älskar den^^)

[sara&skrållan]
0

Oj ,hehe missade det (slarv läser😊)  men bra design i alla fall!

Och Djurbössan var ju bara för smart! Måste skaffa en egen 😉

panini
0

Jättefin och bra sida! :)

jozefiine
0

Ska genast kika in! :)

Hälsningar / Josefine och Maximus!Blomma

[etsan]
0

Jättefin sida!

Anna4077
0

Jätte söt. Får jag vara tråkig och lämna mindre kritik? Vore roligt att veta vad hamstrarna heter som är med på bilderna. Och är det inte vanligt (risk för?) Diabetes bland campbells? Kände att det saknades men jag har kanske rört ihop det? :) Super rolig sida. Kommer absolut följa den. Ska prova göra en sån hängmatta någon regnig dag. Väldigt fin och genom arbetad text. Du borde vara stolt över dig själv :)

Anna och taxen Max

Frosstis
0

Tack så mycket, har redan fått 47 unika besökare! Jätteglad😃

#7 Glömde helt bort det, får ta och skriva till det sedan! Tack så mycket:)

ElviraNym
0

Jag läser:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

ElviraNym
0

Den var jätte bra! Fick veta mycket mer en vad jag får veta igenom att skriva nu vet jag hur dom där toa-lätt grejorna ser ut:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Frosstis
0

#10 Vad bra :)

Hur ser designen ut för er? Jag kan inte ens läsa bloggen på Ipaden.

Roonja
1

Den blev ju supersnygg hela bloggen! Du ska vara riktigt nöjd. 😃

Frosstis
0

#12 Tack 😃❤️

Reb
0

Fin blogg med bra kvalite på allting! :) Ska nog börja följa den…

Hade också en hamsterblogg en gång men slutade med den efter en tid.  När jag skaffar min nästa hamster kanske jag ska göra ett nytt försökt! :)

Frosstis
0

#14 Tack :)