Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1722 ggr
ElviraNym
0

Mat recept

Hej jag undrar om ni har några bra recept på fröblandningar. Alltså hamster mat. För den mesta hamstermaten i påsar på zoo tycker inte jag är så bra så ni får jätte gjärna lägga in recept:)

Kör på och lycka till:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

ElviraNym
0

självklart kan ni lägga in andra recept också:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Dvärgis1234
0

Min hamster gillar fågelfri väldigt mycket !!! Jag gillar inte heller zoo blandning efter som hon inte äter det så jätte mkt !! Men så hittade jag en zoo blandning som hon gillar den heter: Mini hamster Nature extra grains&seed PRO Health inget recept men bra zooblanding men vet ej om detta bara e för dvärgar vad har du??

ElviraNym
0

Jag har inte köpt hamster än men det börjar närmar sig. Jag vill bara veta allt om dom först inklusive bra mat:) hehe men annars ska jag köpa guldhamster helst en creme bandad:) 

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

ElviraNym
0

Skriv recept!:D

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Rocksey123
0

#2 Mini hamster Nature är väldigt sött och min hamster (och de flesta hamstrar) blir fet/feta av det. Kanske funkar bra för dig :)?

//Selma

Stay strong, whathever they say.

Daddizz
0

Man tar lite vatten, mjöl och musli och blandar det. Sedan sätter man det så att det lufttorkar eller så tar man in det i mikron/ugnen. Kan tyvärr inte måtten :/

Daddizz
0

Det är snax typ #6

ElviraNym
0

Kan du visa en bild hur det ser ut:) Bra och veta

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Frosstis
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hamster nature rekommenderar jag inte. Har det själv och måste alltid plocka ur färgklumpar och solrosfrön.

ElviraNym
0

Färgklumpar?

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Frosstis
0

#10 Ser du inte dom röda och gröna färgklumparna.

ElviraNym
0

aha men  varför tar du bort dom? Tycker Sigge inte om dom eller är dom dåliga?

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Frosstis
0

#12 Tja, vad ska man säga? Det är väl ganska självklart att djur inte ska äta färgklumpar. Jag håller på och går över till ett annat Foder, så han äter fortfarande detta.

ElviraNym
0

MMmm jag vet såg på din film på din blogg men kan ni något recept på kanske hamseterkakor eller något? Jag kan inga:(

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

minihamster
0

//Josephine :)

ElviraNym
0

Jaha tack!

Med vänliga hälsningar,
Elvira