Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1338 ggr
Olyxashamstrar
0

Välkommen lilla Amandine!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hämtade jag en liten albino mö tjej. Hon är ca 4 månader och super go! Vill gärna klättra upp i handen när man är och pillar lite med mat osv. Hon är uppfödd hos Roxie här på hif. Här kommer lite bilder på tösen och hennes enkla boning!

Olyxashamstrar
0

Här har jag varit i skogen med hundarna efter lite smaskigt till Ammi. Hörde att hon gillade de, och visst gjorde hon det! Så här sitter hon och smaskar i sig.

Olyxashamstrar
0

Hennes lilla hemma plan, inget märkvärdigt. Hon är ändå ute med mig för det mesta, eller leker i lekhagen/springer i bollen är hemma.

Olyxashamstrar
0

Roxie
0

Aaw, min lilla söt-jänta :) Hon kommer ha det kanon hos dig! Du får pussa på henne massor från mig Kyss

// Sofia

Olyxashamstrar
0

Jomen jag tror nog inte hon kommer få det så dåligt här inte :) Det ska jag göra! :) Jo de här fick hon igår som välkommsmiddag! Det gick också ner i lilla magen!

[Sniff]
0

Grattis! :D Jättesöt tjej:)

UlrikaD
0

Sötis tjejen då. Resten av tjocka släkten vinkar härifrån.Skrattande

Olyxashamstrar
0

#7 Jasså där satt dom hehe ^^
Ammi vinkar glatt tillbaka!

UlrikaD
0

Jadu, här bor mormor, morfar, farfar, farfarsfar, moster, fasterFlört m.m, m.m. Ett ganska stort släktgäng iallafall.

Dvärgis1234
0

Vilken gullig liten sötnöt !

Mvh: Emmy&Kokos❤️☀️

UlrikaD
0

Det är en tre år gammal tråd. Tror nu inte den sötnosen finns längre.

[melinih]
0

Helt sjukt så fint det var med albino hamster. aldrig sett det faktiskt så den var riktigt underbar! nu vill jag också ha det…. SÅ FIN!

Roxie
0

Oj ja det var mig en gammal tråd :) Men kul att de puttades upp!

// Sofia