Hamster iFokus

Hamster

Etiketterdvärghamsternamn
Läst 783 ggr
ängla03
0

Namnförslag

Hej jag ska få en liten  dvärghamster det är en hane och jag behöver nu ett namn. Så jag undrar om ni har något förslag. Han är vit Med lite grått på huvudet.😉

• Redigerat 2021-06-06 11:03 av Herveaux
Twisted_T
0

Mumin eller laban :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Twisted_T
0

Tänk på att dvärgar skall leva 2 och 2. Vet inte om du visste det eller om denna hamster inte trivs bra med andra dvärgar, så kan det ju också vara ibland.

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Jessiegirl1811
0

Mufasa, Simba, Scar, Oreo, Domino, Stitch, Snickers, Twix, Nanook, Bandit, Bear, Biscuit, Buster, Chico, Rex, Bruno, Duke, Dusty, Nemo, Floyd, Friday, Gerry, Hammy, Houdini, Jasper, Lucky, Luke, Marble, Kermit, Mocha, Muffin, Nugget, Peanut, Perry, Rambo, Rocko, Mys, Mytos, Sammy, Frost, Skip, Snowball, Sputnik, Taco, Teddy, Tiko, Walnut, Whiskers, Wiggle

Hoppas att jag kunde hjälpa dig! 🙂

http://ask.fm/JessicaReips

ElviraNym
0

Dom typiska namnen för hanar är ludde, ludde och skorpan tycker jag men hitta på något. Ta ettnamn om något du gillar jag skulle döpa min till Lipton eftersom jag älskar Lipton Te:) Man kan ju lika gärna döpa en hamster till muffin, dounat, loka jag kan hitta på hur många namn som helst så använd din fantasi så hittar du säkert ett parfekt namn!:)

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

ängla03
0

Tack söta ni han var först med andra men dom blev jätte arga på han😕

för dom ville sova men han är så aktiv så han ville ju leka så dom kunde ju inte vara med han lite roligt😃