När vaknar era hamstrar?
När vaknar era hamstrar? Skulle vara lite kul att höra!
Min lilla Megara verkar det som att hon vaknar mellan 19-20. Idag vakndade hon faktiskt exakt 19.00!
Kiwi som är ganska mycket äldre (1½ år gammal) brukar vakna väldigt sent ungefär vid 22-23.
Mina här hemma vaknar mellan 18-19 ungefär.
Mina vaknar runt 20-21 ungefär :)
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Alva och Maccan kommer upp lite närsomhelst på dagen.Gawain och Elof sover så länge det går
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Runt 20:00
18-19 brukar vara vanligast hs mig :)
Mvh Alicia.
Dom som vaknar tidigast är Ginova och Frigg, vid 17-18 tiden, dom andra börjar komma igång vid 20 och den som vaknar senast är Ghost vid 20.30-21 tiden.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Okej :)
Oftast vid 18-19. Men Lakrits kan sova lite längre ibland. Och Elsy kan ibland vakna tidigare.
städar jag buren mitt på dan så är dom vakna ett tag annars brukar dom vara vakna bra sent. Obelix kan ibland vakna runt 23 men normalt är både Obelix och Spiro uppe mellan 00-04 så jag ser knappt någon av dom :(
Min gamla dvärghamster som gick bort för ett tag sedan, var uppe runt 10 snåret..
Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.
:3
Skrillex vaknar runt 21, Avicii runt 20 och dvärgarna är vakna hela tiden korta stunder under dagen, de är vakna i några timmar på kvällen/natten/morgonen i streck och vaknar då ordentligt vid ca 19.00
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Sigge vaknar om jag gör någonting i buren, men ibland är han uppe av sig själv mitt på dagen. Han är faktiskt uppe flera gånger om dagen, och inte så mycket på kvällen. Men så vaknar han när jag lägger mig, alltså runt 11-12, och så prasslar han en stund men sen blri det tyst :) Så han är lite som en katt/hund, skiftar lite typ.
Ma är ofta uppe väldigt sent efter 23 men ibland kan han vara uppe tidigare som vid 18-20 tiden. Det är väldigt olika men han kan också komma fram under dagen för att hämta mat. ;)
Smulan vaknar så fort en lampa tänds (nyfiken liten rackare ;-)). Vill gärna upp och springa kl 17. Busan börjar bli gammal och vaknar vid 19 tiden
Min hamster brukade vakna runt 18 om jag minns rätt! :)
Lite intressant (hoppas det är okej att jag ställer en fråga i denna tråd, det är relaterat till detta ämne så tycker det är onödigt att starta en ny tråd), hur många timmar brukar hamstrar vara vakna per dygn/hur många timmar är era hamstrar vakna per dygn? :)
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
Min hamster vaknar när jag kommer hem. Vid typ 4 tiden, sen vaknar han vid 12 på natten oftast. Ibland vid 11 :)
#15 Min hamster brukar vara vaken från 21 till ca 06.00, så ungefär nio timmar, för min i alla fall.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Min hamster brukar vakna runt 18-19 :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Först klockan sju-åtta på morgonen, när jag sätter i hjulet igen (tar bort det under natten)
Sen brukar dom vakna en stund klockan fyra när jag ger färskfoder
Sedan runt sex-åtta när dom får komma ut och springa (:
Dom brukar vara vaken nån timme varje gång (lite längre när dom får springa på kvällen)
//Jessie
2-3 på natten tyvärr :c
Min dvärghamster är mycket dagaktiv. Hon går upp och äter och så på morgonen runt 5-7 och lägger sig när jag går till skolan. Sen brukar hon vara uppe runt 12 tiden och sen senare på kvällen 🙂
Min plutt verkar vakna runt 19-tiden vad jag har märkt.