Hamster bebisar
Saltsten eller mineralstenen eller vad det nu är, den ska bort. Hamstern får i sig alla mineraler & salter i maten den äter.
Och jag tror att du skulle ha behövt göra rent buren före ungarna kom.
Kom ihåg att ge mamman massa näringsrik mat.
Lycka till!
Du borde lägga toapapper i buren så mamman kan boa och skydda ungarna så att mamman inte könet sig stressad! Lycka till :)
Sötisar!:D
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Tilda man behöver inte ha toapapper . Man Kan ha extra spån istället. Men som #1 säger så ta bort saltstenen! Men Om mamman ger dom värme oh trygghet är det bra som det är. Men Kolla här-->. http://djurskydd.ifokus.se/articles/51409057d3b4fd2b0b00032f-hamster-varlden?discussions-1 för lite mer info!:D lycka till!
Fast det är bättre att ha massa toapapper för mamman kan gömma de mer då. Säger som #1 jag också.
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Jag vet det men man behöver inte. Det är bäst så men man Behöver inte. Finns andra alternativ.
Tipsar om samma som de andra. Att ta ut salt/kalk stenen och lägga in toalettpapper. Det är också bra att vänta med att ta kort på de tills de öppnat ögonen. Honan kan bli stressad om man tar kort för tidigt. Sen är det ju ingen vits med det heller egentligen, då man bara ser små rosa bebisar just nu.
Ja,lägg in lite toalettpapper. Men vet någon om man kan ha Kabok till bebbarna?:)
Jag har det men hon drog i väg det til ett annat ställe i buren !:)
Tog väck mineral stenen och hon har tagit det pappret/ till djur, till sina bebbiisar nu:) hade en kull innan! Dom är sssjuuukt söta sen;)