Full student friterade en hamster...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-york-north-yorkshire-21697956 Någon som sett denna artikeln? Detta är sjukt och ett grymt djurplågeri! :(
Ja jag har sett. Hur hemskt som helst..😢 Han fick iallafall böter (inte tillräckligt mycket tycker jag.. om det ens kan bli tillräckligt). Jag hoppas att han dödade hamstern innan han stekte den, exempel slå en stor sten eller någonting. Och att den dog direkt av det.
Har bara sett en bild som nån fotat på artikeln. Inte läst den själv, och tänker inte göra det, för det är så hemskt! 😢
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Men om han friterade den, då måste han väl ha kokat den i olja? Om han har den i en panna med smör då är det ju "stekning". Men det står ju "Experts could not establish whether the creature had died before or after it was put into the hot pan, the court was told.", alltså måste den har "stekigts"?
#3 är dålig på engelska.. trodde fried betydde fritera. Var en kompis som skrev det i allfall när jag dela den på facebook. Han är också duktig på engelska. Men skitsamma, det är lika hemskt ändå :(
#4 Fried kan också vara steka. Och hamstern i fråga blev stekt. :( Men som du säger, lika hemskt i vilket fall!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Jag kan bara tänka mig att hamstern försökte springa där ifrån men han tog stekspaden och tryckte ner den.. usch :'(
Såg det på kisses blogg.. Hemskt !!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
( Eller nån stans .. :o )
Tr
Tror det var kisses blogg"
#7 Kissies? Jag tror inte hon har bloggat om det.
Och ett tips; gör inte så många inlägg. Tryck på "hantera" istället, då kan du redigera ditt inlägg. Detta kan du göra i en timme.
#11 Det var nån blogg .. Fick för mig kisses.. Sorry !! Skriver ifrån mobilen ! :)
Såg detta igår, så j*vla äckligt asså! Fy F*an! Hur kan man göra så, även om man är F*cking full!!
Tycker att det var oerhört bra att han fick straff för det! Inte många som faktiskt brukar bry sig om dom små djuren.