Växtmördaren!
Idag tänkte jag göra det lite fint i buren för Gimlih (aka växtmördaren) och pratade med personalen på Blomsterlandet om passande, icke giftiga, Växter. Kom fram till en passande liten grön växt som jag helt glömt av namnet på ^^ Ställde in denna i buren och tyckte det blev riktigt mysigt!
Hoppas den lille växtmördaren också tycker det så det får se fint ut några dagar åtminstone. 🙂
Medarbetare Hittekatter iFokus
Hahahahahaha! Vad kul du skrev! Jag tror växtmördaren var ute efter jorden. Ställ in en låda med jord så ska du se att mördaren kommer gilla det. Förslagsvis så lägger du in en stooor låda med jord och planterar växten i ena hörnet av lådan, då kommer hen kanske låta växten stå i hörnet men hen kan gräva runt? :)
Han hade nog det roligt :)
Anna och taxen Max
Haha tackar xD Jodå, haft en låda med jord till honom som han gillade, men den möglade efter ett tag och sen har matte varit för lat/glömt att göra en ny 😊 Men men! Får väl ta mig i kragen eftersom han verkar gilla grävandet ^^
Haahahahaahha :D ! Så söt!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
spelar det någon roll vad det är för jord man använder? :)
ska man ta utifrån eller typ planteringsjord eller blomjord?
// P&K Alexandra
Nej, det gör det inte men för att vara säker på att man inte får med massa kryp så hade jag köpt blomjord/planteringsjord :)
tyckte nämligen de lät väldigt intressant med jord, har inte ens tänkt tanken förut att använda jord :D
kanske något jag borde prova till mina flickor :)
// P&K Alexandra
var kan man köpa en sådan stege? :)
// P&K Alexandra
ahahaha åh jag garvar högt <3
#13 de flesta djuraffärer har sådana stegar
Lite överallt, både i djuraffärer och på nätet :)
Annars kan det gå att göra egna stegar av några glasspinnar :)
Åh, vad roligt du skriver! :)
Hahaha vad roligt! :D
// Sofia
Jag lovar, det där har han INTE ärvt av sina föräldrar iaf! :P
// Sofia
Haha, det verkar gå lite i familjen i alla fall då Genesis är likadan 😃
#23 Haha där ser man! 😃
// Sofia
Haha ja detta är första gången jag ser någon likhet mellan Genesis och Gimlih. Genesis är det oftast full fart på, river gärna hela buren eller lekhagen. När jag träffat Gimlih så har han mest sovit, har han varit vaken och ute så har han varit väldigt lugn och kunnat sova i soffan brevid oss eller bara ligga där. Genesis kan ju inte stå still i en sekund, hon är överallt hela tiden :)
Hehe, ja dom börjar likna varandra mer och mer :P
kul inlägg. 😃
kul att få läsa å se bilder på en glad å skitig hamster.