Zooplus.dk?
Hej, beställde förra veckan en massa saker till min hamster som flyttar in hos mig om ca 11 dagar och tänkte bara fråga er som beställt därifrån, hur lång tid tar det innan varorna levereras? Får man ett sms när man ska hämta ut dem? Är lite, väldigt lite, orolig för att något ska ha blivit fel, jag var osäker på hur jag skulle skriva mobilnumret så jag skrev +46 innan mitt nummer eftersom det är från ett annat land, tänkte jag :/
Någon som har någon erfarenhet av detta? :)
Och om mobilnumret har blivit fel, hur blir man informerad om det då? :/
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
Jag fick mina grejer levererade till dörren:) Var en postgubbe som ringde på dörren, sen fick jag skriva på en lapp och ta emot grejerna:) Det tog ca 1 vecka för mig innan jag fick sakerna levererade.
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Mail kanske?=)
Jag fick mail då dom skickat grejerna, sedan fick jag en "länk" där man kan följa vart paketet befinner sig hela tiden:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
De brukar leverera till dörren :) Följ paketet genom mailet du fått. Då kommer du till tyska DHL. Så byter du bara till engelska eller svenska(kommer inte ihåg vad som gick att byta till). Det kan stå fel där ibland, står det något konstigt, ring då DHL och säg att det är tyskt sändningsnummer så att de söker på det och inte genom svenska då de inte har samma nummer. Men det bör nog vara framme snart :) Inom 11 dagar i alla fall.
Fick levererat till dörren, skitsmidigt! Tog ca fem dagar.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Åh okej allihop, tack så mycket, trodde man skulle åka och hämta ut det någonstans! Nu är jag lite mindre orolig, det har gått ca 6 dagar tror jag, men det har ju varit helg med :)
Tack så mycket för hjälpen! :D
www.LesPhotos.blogg.se
Fast, vad händer om man inte är hemma när de ringer på dörren? :O
www.LesPhotos.blogg.se
Mitt andra paket var inte jag hemma när de ringde på.
Då lämnade dem det i en kiosk i centrum där man postar brev m.m och lämnade lapp i brevlådan :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Wellcraft, okej vad bra, tack så mycket för hjälpen! :)
Måste det var samma person som beställt som skriver på, eller kan det vara någon annan i familjen? :/
www.LesPhotos.blogg.se
Jag var inte hemma när de ringde på, bor i lägenhet så de kommer ju inte in så länge jag inte öppnar. Därför fick jag inte heller någon lapp utav de. De hade lämnat paketet på närmsta AVG ställe. Fick ringa och kolla när det stod på paketsökningen att de ringt på men ingen var hemma och att de lämnat en lapp(standard meddelande). Så beror nog lite på vart man bor.
#10 Okej :/ Hoppas allt går bra i alla fall, har aldrig beställt från zooplus förut :)
Har i alla fall nu lyckats se att paketet har anlänt till Sverige, tack för hjälpen hörrni! 🙂
www.LesPhotos.blogg.se
#11 Ja det går det säkert :) Detta var bara ena gången och det löste ju sig fint efter att jag ringde de så jag kunde då hämta paketet. De andra gångerna jag beställt har jag varit hemma och allt har funkat bra då med :)
#12 Vad bra, ska nog sluta oroa mig helt då, kan ju inte påverka vilken tid de kommer och ringer på dörren ändå! 🙂
www.LesPhotos.blogg.se
tog ca 5 dagar för mig, jag var inte hemma när dem kom så ja fick hämta ut det på närmsta affär :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#14 Jag fick en lapp i brevlådan idag, står att jag kan hämta ut det i morgon! :)
www.LesPhotos.blogg.se