Ny kull!:) (hamster)
Hej hej! jag föder upp hamstrar, jag har en hona som är dräktig nu, så dom ungarna kommer om två veckor ungefär😃jag har redan haft en kull på denna hona, så detta blir min sista på henne, för en unge tar jag 100 kr. mer information får ni mejla mig på tindra.j@live.se 🙂här kommer några bilder på min gammla kull som jag fick 11 bebisar i❤️
Vart bort du? :)
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Vart bor du? Vad är det för pappa till ungarna? Förväntade färger? Stamtavla? m.m.
Bor i Landskrona:) hmm.. Pappan är beige med ett mörkare sträck på ryggen (korthårig) förra gången fick jag vissa svarta, beiga, vita och bruna bebisar:D mamman är beige/ brun långhårig… Båda är mycket väl tama och kommer upp i handen själv hoppas ni är nöjda med svaren ;)
Gå in på www.hamsterforeningen.se och fastställ färgerna. För beige, brun osv är inga färger hos hamster.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Förlåt, men har du verkligen koll på färgerna nu så att du inte har parat fel färger med varandra??
#7 Jag tycker du ska lägga upp bilder på föräldrarna. För du har ju fått bandad också verkar det som, någon av föräldrarna måste ju vara det. :)
Hanen är bandad:)