Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 3775 ggr
Sara1214
0

Rita hamstrar!

Tänkte att jag skulle rita av lite hampisar nu! Jag ska åka upp till min sommarstuga och tänkte jag skulle rita lite i bilen! Kan ni inte lägga upp lite bilder på era hamstrar(skriv vad dom heter). Skulle vara super kul! Ni får bilderna hur dom blir, antingen idag eller någon gång i veckan! Pga att jag kanske inte tar med min dator och vet inte hur man lägger ut på mobilen!:) Mvh Tindra oh Charlie

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Sara1214
0

Ingen som vill få sin hamster avmålad!?:)

Sara1214
0

Ingen:( ?

Frida B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får gärna måla av Cindy :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sara1214
0

#3 tack! Ska genast prova!:)

Frida B
0

lägg gärna ut bilden här sen! :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sara1214
0

Japp:) blir någon gång i veckan! När jag har tekning..haha;) men högst på söndag!

jojjon
1

Ååh, du får gärna måla av min Chica :D

Sara1214
0

#7 såklart jag ska måla av den sötnosen!

jojjon
0

Tack :D :D

Flöffo
1

Min sötnos Lilly. Har fler bilder på mina hamstrar om du vill ha. 🙂

//Flöffo

jojjon
0

#10 GUD VA SÖT 😍

Flöffo
0

#11 Tack, hon är underbar! ❤️

//Flöffo

Sara1214
0

Nååå så söt!! Det testas också!:)

minihamster
0

Du får gärna rita av Beauty också. :)

//Josephine :)

Sara1214
0

#14 japp,det gör jag:) kanske inte blir klar med alla men då fortsätter jag nästa vecka!:)

AmandaJE
0

Skulle bli jätteglad om du ville rita av Edvin! :D❤️

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Sara1214
0

#16 det testas också ikväll!:)

AmandaJE
0

#17 Åhh, vad roligt, tack! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Sara1214
1

Bilder är klara och kommer!:D

AmandaJE
0

#19 Vad kul! :D

www.LesPhotos.blogg.se

Sara1214
3

HiHi..Blir lite blandat när jag lägger upp men här kommer Edvin! blev lite konstigt vid örat då jag råkade stöta till det lite.. Då blev det suddigt:( Men aja..:D

AmandaJE
0

#21 Åh vad fin, tack så jättemycket! :D Är det okej att jag sparar den på datorn? :D

www.LesPhotos.blogg.se

Sara1214
1

Här kommer lilla Cindy.. Örat blev lite litet men super söt blev hon! super nöjd:)

Sara1214
1

Här kommer Beauty! Vet inte vad jag gjorde på sidan,till vänster om bilden! Konstigt..aja:) Super söt hamster!

Sara1214
1

Här kommer sötnosen Lilly! Hon var lite klurig att rita men lyckades tillslut! :D  Foten till höger blev lite konstig annars super rolig att rita! liten utmaning..:D

Sara1214
2

Här kommer Chica! :) sötisen!  Nu tror jag att jag fått med alla.. Detta tog tid alltså! :D super söta hamstrar allihopa!:D

Sara1214
0

#22 såklart du får! :D och tack!:)

jojjon
0

Ååh, tack så mycket!! :D

minihamster
0

#24 Tack så jättemycket, den blev ju superbra!

//Josephine :)

Sara1214
0

Tack alihoppa!!:D blir super glad!

anonymiz
8

Jag vill inte vara taskig, men har du verkigen ritat dom? Ser mer ut som att du har zomat in (klippt den), ändrat filter och sen smetat ut lite här och där. Du är iallafall duktig, men skulle vara roligare om du ritade på riktigt.

Vill inte starta bråk, ville bara säga det.

Sara1214
1

Seriöst om det är du Tilda! Asså du vet inte ett piss vad jag har gjort.. Vill inte låta arg eller så men jag har faktist ritat! Först så fixade jag dem på datorn.. Alltså hela bilden sen skrev jag ut den för att sedan kunna rita.! Jag har inte kalkerat då jag tycker det är fusk! Ush.. jag hatar såna här kommentarer..:( Håll dig till PM om du måste kommentera så kan jag berätta och skicka bild på pappret också.. Har faktist hela pappret kvar med bilden på!

Sara1214
0

Och lite smått fegt att du är anonym…!

Sara1214
0

Ska bara tillägga att jag ÄLSKAR att rita och har gjort en länge tid..!!

Flöffo
0

Vad duktig du är! Jätte fin, tack. 🙂)))

//Flöffo

Sara1214
0

Det var så lite så :) tack!

Frida B
3

håller lite med #31, ser läskigt likt ett program jag har på datorn…

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

wiis
8

Det första jag tänkte när jag såg bilderna var att du hade gjort om de i photoshop eller något annat bildredigeringsprogram. Jag tänkte inte säga någonting eftersom jag hoppades att jag hade fel och tänkte att det faktiskt kanske inte spelade någon större roll; sedan såg jag din kommentar till #31. Anonymiz sade väldigt snällt vad h*n tyckte och försökte inte göra dig upprörd; det var ett oskyldigt påpekande som du snällt kunnat neka, men istället reagerar du så pass starkt som du gör. Jag vill inte heller försöka göra dig arg eller på något sätt vara elak mot dig, men jag tycker att rätt ska vara rätt och jag tror väldigt säkert att dina bilder endast är omgjorda.

Här är dina ritade bilder ovanpå orginalet, men en något neddragen opacitet. Jag ser orginalet ovanpå orginalet.

Återigen, jag vill verkligen inte göra dig upprörd och jag brukar hålla mig utanför sådant här, men när du låter så pass arg och säger att #31 inte vet ett piss omvad du har gjort, blir jag själv upprörd. Hade du reagerat på ett bra sett hade jag inte lagt upp dessa bilder. Jag tycker bara att det är väldigt dåligt av dig att ljuga och sedan hoppa på någon som märker det och snällt påpekar vad de ser.

Mvh Isabelle

wiis
1

Mvh Isabelle

wiis
1

Mvh Isabelle

Frida B
0

fast är det inte så, målar du jättebra!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

#38 hur gör du så med bilderna? :o OT

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sara1214
0

Jag har inget pogram på datorn. Då jag blev arg var att jag tror att det är min kompis. Och att vara anonym gör inte mitt humör bättre!. Ni får faktiskt tro vad ni vill men jag kan lägga upp bilden på hela pappret om ni vill! Gör det när jag kommer hem från matchen . Då får ni se hela bilden på pappret också! Jag lovar på heder att jag gjort det själv :(!

wiis
0

#42 Öppnade båda bilderna i Photoshop, placerade den "ritade" bilden ovanpå orginalet, drog ner opaciteten på den ritade bilden till cirka 40% och såg till att den låg placerad rätt över orginalet. Inte alls mycket jobb faktiskt. ;)

Mvh Isabelle

Frida B
0

#44 synd att man inte har fotoshop längre bara 😮 men tack!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

wiis
0

#43 Jo, jag förstår att det är jobbigt när någon går emot en. Om det nu skulle vara så att du har ritat bilderna själv måste jag säga att du är extremt, extremt duktig på att rita av orginalet exakt till 100%.
Om du menar att du ska lägga upp en bild på ett papper med det du har ritat tror jag tyvär inte att det kommer göra så stor skillnad eftersom det är otroligt lätt att bara skriva ut pappret från datorn.

Mvh Isabelle

anonymiz
0

#38 Tack, det var så jag också tänkte.

#43 Jag menade inte att vara taskig. Jag är anonym eftersom jag tycker folk blir så lätt sura och kan verkligen hoppa på en. Om jag är anonym och ingen vet vem jag är kan jag lätt vara här och uttrycka mig. Anonymiz var det första namnet jag kom på när jag registrerade mig här.

Sara1214
0

Man ser väll att man har skrivit ut en bild? Det blir iaf utskrivet typ. Men,men.. Jag har INTE photoshopat det! Vet inte ens vad det är! Ni får säga vad ni vill men bild på allt kommer. Förresten så kostar det pengar när jag skriver ut på min skrivare vilket jag inte brukar få! :/

Frosstis
0

Jag har inte heller riktigt trott 100% att du målat det, inte för att vara taskig. Men #26 ser inte målad ut, eftersom bilden är så mörk tror jag inte att om man målat skulle den bli så mörk och oskarp. Den är liksom mörk över hela bilden, så som orginalet. 

Tyvärr, men jag tror inte du har målat bilderna. Jag tycker du ska sätta dig ner och försöka rita på riktigt och öva istället. Kanske sätta pappret på datorskärmen och rita av grunderna, dvs hamsterformen och vart ögon och nos ska sitta. Då kan du lära dig att måla med rätt prepositioner.

Sara1214
0

Men snälla.. Jag har faktiskt målat:/ så fort jag hittar alla bilder lägger jag upp! I promise! Ok,jag hade faktiskt bilden brevid och några grejer på bilden blev kalkerat! Men resten har jag faktiskt ritat! Och jag har Appsolut inte använt photoshop eller vad det nu hette..