hamster ungar säljes!
Hej! min kompis Fridha ska sälja sina hamster ungar! Hon har fött upp dem själv!! Hon vill ha 20 :- kronor för dem! Höra av er till mej via PM eller ring/messa detta nr! (vet inte om det går att infoga telefonnumret)
6 Dvärghamstar, 2 honor 4 hanar. Honorna är vintervita och 1 hane är safirblå, 3 hanar är agouti.
Fin stam.
0765922701 lägger upp en till bild i k.fältet!
Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster
Älskar er mina älskade djur!
Vintervit är en art, inte en färg. Tror dom är agouti pearl. Hanarna är 3 st agouti och 1 sapphire. Inte safirblå. =) Om hon har stam på dom borde hon ju veta att det inte heter vintervit och safirblå.
Det verkar ju inte så jätteseriöst när hon säljer de för 20kr/st och inte kan färger över huvud taget.. Men vad vet jag, känner ju inte henne ;)
/Sofia
men hon är 13! och hon kan inte färger och sånt men hon försökte!
och ja, hon är seriös! Jag gav bort min hamster gratis för jag var inte guldhamster van! Jag vet jag vet, det var oansvarigt! Jag har haft samma
Diskussion *svn*
men en tjej kom ända från st.holmtill ramnäs för att hämta en hamster som var gratis! men fick 200 ändå! skit samma! hon vill ha dem för 20! som hittat!
#3, Just vad man väljer att ha för pris spelar egentligen inte så stor roll. Det handlar inte om hur seriös man är. Vissa bryr sig mindre om pengarna och det enda viktiga är att hamstrarna får ett bra hem. 🙂
TS kan man få lite mer information om dessa hamstrarna? Hur gamla är de nu? Skriv gärna mer och fler bilder hade uppskattats! :-)
#5 bra sagt!
hon bryr sej mer om hamstrarna får ett nytt hem mer än pengarna!!
#6 födda: 15/1-13
Men gud, hade gärnat hämtat de vita, så vackra! Synd att ni bor så långt ifrån mig, hade inte tvekat annars. Har nämligen letat vita dvärghamstrar ett tag, ingen aning om vad färgen heter med sysslar inte med dvärgavel så det spelar ingen roll.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#11 vart bor durå?
Det var alla!!!
Jag bor i norrköping och har inte möjlighet att ta mig någonstans, inget körkort och tåg m.m är dyrt.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#19 okey! synd! :(
#4 Jag tror dig, det var väl mest ur den lilla informationen man fick som det lät lite oseriöst, men hon är säkert duktig! :) #5 Jo jag vet, självklart kan man sälja hamstrar billigt och vara jätteseriös. Men det kan ju tillkomma att det blir (inte alltid dock) oseriösa köpare om man inte passar sig ;) Det var väl snarare det jag tyckte, så att ingen köper dem som ormmat eller liknande utan att säga något ;) Förresten TS, riktigt söta hamstrar!
/Sofia
#21 just nu är jag i skolan. men asså jo! kommentera inte onödigt ifall inte ska köpa/diskutera om hamstrarna! och tack! :D
en liten fråga bara, honorna och hanarna är väl delade på :)? (tänkte på ena bilden där alla är tillsammans) De bör delas på runt fyra veckor.
Var finns hamsterna? :)
http://ask.fm/JessicaReips
#23 jarå! men dem går tillsammans iaf! dem har egna burar! dem fick vara tsm vid fotograferingen!
#24 ramnäs