Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 708 ggr
Sara1214
0

Hjärt attack!:O

Åhh!! Om jag inte hade haft sådär snabba reflexer så hade min Charlie vart borta nu!!:/ jag har ett ganska stort rum. Det finns två st garderober som är inbyggda i väggen. Under garderoberna finns det en liten öppning! Men planket är för..(som tur är)haha! Jag kollade igenom HELA rummet och tog för hål. Jag har ALDRIG sätt det lilla hålet längs ner vi garderoben! Antagligen har det suttit en ledning där. Och hamster kommer ju igenom allting..haha.. Men iaf så hinner jag se i l ögonvrån hur han står upp .. Sedan finns bara rumpan kvar.. Reagerar blixtsnabbt oj springer dit! Hinner få tag i rumpan oh håller ett stenhårt gräpp.. Han försöker ta sig upp men jag håller kvar. Tillslut ger han upp.. Puh.. Tur att jag hann reagera! Vill inte få såna kommentarer som t.ex"åhh vad oansvarig du är!" och " kanske skulle kolla noggrannare nästa gång.. Är iaf glad att han lever och är här med mig! Glömde att tillägga att "ledningen " gick raktframm.. Så han hade varit borde vi det här laget..puuh. Puss på dig Charlie❤

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

AmandaJE
0

Vilken tur att du hann få tag i honom! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Anna4077
0

Tur att du fick tag på rumpestumpen :) du behöver inte känna dig oansvarig. Jag hade nog inte brytt mig om ett pyttehål efter en kabel! Tur att jag inte släpper mina löst. Har alldeles för många små hamster gömmor. Hade en 1,5 åring som var i himmelen hos oss och sprang runt med världens flin hela kvällen. Kan bara tänka mig hur lycklig en liten hamster skulle bli :)

Anna och taxen Max

ElviraNym
0

Oj det var nära vad tur! Spännande! P:S täck för hålet med någonting.

//Elvira

Med vänliga hälsningar,
Elvira

Fiona1234
0

Oj vilken tur att du fick tag på den lilla rymmaren då :D!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Gerro
0

Ohja känner igen den hjärtattacken asså haha!
Tur att du fick tag på den lilla saken ;)

annakarin_li
0

Vilken tur du hade!! Busan gjorde samma sak, men jag han inte få tag på henne. Fick bryta upp hela sockeln och där satt hon och väntade glatt :-)

Sara1214
0

#1 ja eller hur!:D #2 tack:) #3 har satt en lapp för att jag ska komma ihåg ! Antagligen kommer jag täcka för med något snart!:D #4 ja.. Jätte tur!:) #5 jo.. Uch vilken hjärtattack!.och visst var det tur!;:D #6 tur att du fick ut henne! Hehe.. Hamstrar är luriga dom !!:D

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎