Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1091 ggr
Gerro
0

Transport sökes: Göteborg - Stenungsund

Någon som ska från Göteborg till typ Stenungsund eller stationer efter det (om man åker med västtrafikståg alltså) imorgon söndag? Behöver hjälp med att transportera två campbells hanar. Är hos mina släktingar i Stenungsund och jag har inte pengar till att åka till Göteborg för att sedan åka mot Stenungsund och vidare. (Har bara råd med en enkel resa, alltså hem.) Uppfödaren ska till gtb imorgon och hon åker från Borås. PMa, kommentera eller mejla gerro@live.se (Visste inte i vilken grupp jag skulle sätta det i men ^^)

[einstein99]
0

Kan kanske hjälpa dig med det. Om jag kan få mer exakta platser? Är du villig att betala ca 100kr för transporten?

Frosstis
0

åh vem ska du köpa ifrån? :))

Gerro
0

#1 Ska höra med uppfödaren! Men nästan säker på att det är centrala stationen. Och vi kan säga Uddevalla c? :) Tåget brukar ha en paus där. Och klart kan jag betala 100kr! #2 Ida Andersson :)

Gerro
0

#1 När åker du imorgon då? :)

[einstein99]
0

Vilka tider gäller det? :-)

Gerro
0

#5 Vad jag har förstått från uppfödaren så spelar tid ingen roll :) Så det beror helt på när du kan. Gärna runt mitt på dagen/förmiddagen tror jag skulle passa bäst. :)

[einstein99]
0

Jag har frågat chauffören (min pappa) han är rätt van vid att köra djur då han har hämtat min dvärghamster och mina 2 kaniner. Så vi får svar snart :-)

Gerro
0

#7 Okej! :) Men kan jag få ditt nr? Det är inte alltid som min mobil vill samarbeta när det gäller internet haha ^^

[einstein99]
0

0722284725 :)

Gerro
0

#9 Tack! :)

Gerro
0

Putt!

Gerro
0

Glömde säga att någon kan ta bort tråden.
Uppfödaren ignorerar mig helt totalt nu så det verkar inte som om hon vill att jag köper av henne..

Amun-Ra
0

Samma sak har även jag fått erfara…sådant är inget kul när det händer….😕

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Frosstis
0

#12 Kanske det har hänt någonting? Frida svarade ju inte mig men tillslut svarade hon och ursäktade sig att hon vart sjuk i 3 månader och inte kunnat lämna hamstrarna.

Gerro
0

Aldrig roligt när sånt händer nej 😕

Lite konstigt isånna fall eftersom att hon har läst mina meddelanden på facebook.. 😮

Frosstis
0

#15 Så var det här med, hon läste mina meddelanden. Ge inte upp hoppet =)

Gerro
0

Men tycker ändå att det är väldigt konstigt att hon skriver saker på fb i olika grupper osv… 🤔

Anna4077
0

Tycker också det är konstigt. Man kan ju iaf höra av sig :S jag blev inlagd på sjukhus och ringde till ett sommarjobb jag hade fått och sa att jag inte kunde komma. Då låg jag på psyket med uppskura armar och nerdrogad pga ångest osv. Tycker inte att ett meddelande är för mycket begärt vad det än är som hänt. Menar inget illa men tycker man ska höra av sig om det kör ihop sig.

Anna och taxen Max

UlrikaD
0

Ida brukar inte ignorera folk, men hon har en katt som ska ha kattungar så det är ju möjligt att det är nu och hon tänker på annat. Skriv igen bara.

Gerro
0

Jag menar om hon inte vill att jag ska köpa en hamster av henne så kan hon säga det, då blir jag inte sur, utan att jag respekterar det.
Men nu blir jag bara smått irriterad :/

Har skrivit till henne tre gånger på både sms & på facebook, utan svar.
Och känns som om jag tjatar på henne, så jag tror nästan att jag ska låta bli.