Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 2105 ggr
Schniigel
0

Milf är död

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade av att mamma skrek till, Skrang upp och såg Milfs lilla kropp söndertuggad på golvet. Hur tog hon sig ut? Vem gjorde det? och är det mitt fel? är några av frågorna som fortfarande svävar runt i min skalle, jag känner mig åksjuk.

Nu är hon begravd ute på gården med några få gröna Växter som jag lyckats få tag på.

Hon var en omplaceringshamster som kom till mig med sina ungar för ett halvår sedan, hon hade blivit vanvårdad så jag hoppas att hon fått det bättre här…

Milf var dräktig och förväntades föda om sju dagar…

[NinniVivvi]
0

Ojdå!! R.I.P Milf!!

Isira
0

nej fy va tråkigt :( stackare

SandyCipper
0

Har du något djur? Hund eller katt?

R.I.P Milf Tröstkramar *<3

Schniigel
0

#3 Ja, två hundar och en katt så det var ju självklart någon av dom men frågan är vem av dom :/

Imasy
0

Vad tråkigt Gråter

Min gissning är att det kan vara katten som är boven. Sett ur kattens perspektiv så är ju en hamster en väldigt rolig leksak och den agerar instinktivt. Men det gör ju inte det hela mindre ledsamt för det Rynkar på näsan

Schniigel
0

Jag "hoppas" att det är katten för på något sätt så känns det bättre (mer naturligt) än om det vore hundarna men alla tre djuren är vana vid att ha hamstrar runt omkring sig, katten är 15år gammal och döv så jag vet inte… Tror inte att det är min gamla hund som har gjort det så antingen katten eller valpen (7 månader)

amandapi
0

tråkigt Gråter

MariaD
0

Säkert valpen Rynkar på näsan alltid lika tråkigt då det händer. Och tyvärr kommer det hända fler. Har själv 4 hundar och 2 katter och det flyger igenom huvet med jämna mellanrum. Speciellt då katterna leker och kanske inte riktigt beter sig som dom brukar eller hur man ska säga.

thildatessie
0

R.I.P hon fick det säkert jättebra det sista :) bra att du tog han om henne. tröstkram till dig

[Jessica-B]
1

Det måste kännas snopet (och givetvis också ledsamt) att milf skulle få bebisar om bara några dagar. Men du får försöka se de ljusa i det mörka. Det hade varit hemskt om milf misst sitt liv just efter att hon fått sina bebisar. Utan mamma är det inte lätt att klara sig menar jag.

Så för milf, vila i frid, du hade tur som en dag fick uppleva ljus hos en ny ägare med varmt hjärta! Nu vilar hon gott :)

thildatessie
0

är det hon på bilden?

Schniigel
0

Ja det är hon på bilden.

Jo, tycker bara att det är så hemskt för det väl ju inte ha varit ett "skönt" sätt att dö på :/

Tack allihopa!

Kalashnivik
0

R.I.P söta lilla Milf :(

SandyCipper
0

Men jag måste bara tillägga att hon dog direkt, hon led troligtvis inte vad jag tror, men hon sover nu i himlen och tar sin långa skönhetssömn <3

Schniigel
0

Får väl hoppas att hon inte gjorde det…  :/

Tinwe
0

Vila i Frid! :( Jobbigt att det skulle hända nu .. :(

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Snurran.mario
0

Vila i frid! :c

Frida B
0

Lille stackaren, vila i frid :´(

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

UlrikaD
2

Väldigt tråkig händelse. Men tråden är tre år gammal så kanske lite dumt att dra upp den igen.

Fiona1234
0

Nej vad tråkigt! Vila i frid kära vän ❤

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus