Namnhjälp
Hämtade ju två vintervita pojkar idag, och har verkligen ingen idé om vad de ska heta! Brukar alltid ha något namn i bakhuvudet som jag kommit på, men nej inte nu.
Bomba mig med förslag! Vill helst inte ha några förslag som Tuffs, Snuttis osv, söker lite speciella namn som kanske betyder något.
var inte blyga.. behöver verkligen förslag!
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Yuuki = snö på japanska :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Silver hette våran förra vintervita…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Om man vill ha lite ovanligare namn så är den här sidan bra: http://www.20000-names.com/
Där kan se innebörden av varje namn vad det betyder, och man kan välja Japanska namn, franska namn, isländska namn osså typ alla länder nästan xp Sen kan man klicka på husdjursnamn, och dom får man även se innebörden på vad dom betyder^^
Namn är något som kommer med tiden. Man ska döpa efter hjärtat, inte stressa. Min senaste hamster tog tex 2 veckor för mig att komma på vad hon skulle heta xp
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Tack för hjälpen! Gillade både Silver och Yuuki, tyvärr känns silver lite vanlig och yuuki känns lite "upptaget" haha, då cafesinners hane heter det fast med ett u hehe :D
annars är jag svag för japanska namn, Sakura ska garanterad mitt nästa hon-djur döpas till.
ska kolla in sidan :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Nu har jag bestämt mig för att den ena killen ska heta Jerome, jägare på japanska samt att en favoritkaraktär från en anime hette det. 😃
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Bamse och Musse
De har fått sina namn nu, Phoenix och Akilles blev det! Tack för eran hjälp
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund