Färghjälp
Vad är föräldrarna för färger? :)
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.
Hon ser ut att vara sköldpadd också. Om mamman är sköldpadd så är hon det också, alla honor efter en sköldpadd hona är skölpadd oavsett om det knappt syns :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Vet inte vad föräldrarnas färger är just nu, det är min kompis hamster som jag tagit kull efter, hon kommer från oreggad uppfödare som vi ej har kontakt med så stamtavla finns inte. Men kan säkert kolla upp det.
Har nämligen en liten nf ds tjej efter henne som jag sålde som nf ds ba, dock nu när jag såg bilder blev jag övertygad om att hon var sköldpadd, så jag kikade på mamman idag och såg vad jag missat, dessa ljusgula fläckar. De måste varit otydligare innan då jag verkligen inte sett dem förut trots massa kontakt med hamstern :s
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Alla honor efter en sköldpadd blir inte sköldpadd, men ska registreras som det då man inte alltid kan se skp på dom
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Det skulle stå att de genetiskt sätt alltid blir skölpadd efter en skölpadd hona :) Jag tycker mig se några ljusgula fläckar iaf :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Nu blev det fel igen! Det skulle stå att alla honor efter en sköldpadds hona ska reggas som skölpadd. Är så grymt trött ikväll ^^
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Men inte genetiskt heller mellan en sköldpadd och en icke gul hane blir 50% sköldpadd och 50% inte, och med en gul hane blir 50% gul och 50% sköldpadd
Amor vincit omnia
Om honans mamma är icke gul och hennes pappa gul så ska alla honor i hennes kull blivit skp =)
Men hon är mest troligen nf skp Umb ba
Amor vincit omnia
Ja det syns tydligt. Jag tycker verkligen att hon är sköldpadd, det syns tydligt! :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER
Tack för hjälpen!
Känner mig riktigt dålig nu, funderat länge på om ungen efter Lollan är skpd, men har aldrig sett Lollans gula fläckar så har tänkt att det varit omöjligt, silly me.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Så lite så! :)
22/4-13 JUSTIN BIEBER