Välkommen hem Hitomi!
Ett vanligt besök hos djuraffären slutade för 2:a gången med ett hamsterköp.
Denna gången var det inte jag som fastnade för en hamster utan det gjorde min pojkvän Robin. 
En liten korthårig guldhamster tjej på 4 månader blev det. Hon fick det japanska namnet Hitomi, som betyder "pupil of the eye" på engelska.
Det passar lite, då Robin fastnade just för hennes ögon. En riktig goding till temperamentet ännu vad vi sett. 
Troligen är hon Svart d.s bandad, men jag är inte säker, någon som vet?
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Svart är hon ju garanterat. Men det är svårt att se om hon är överspottad eller om hon är både ds och ba.
// Sofia
Glömde ju säga att hon var superfin :) Håller med din pojkvän om ögonen :)
// Sofia
#2 Ja, svart fattade jag iallafall. xD Jo, det är ju svårt.. Men hon var väldigt vit tänkte jag bara, fast hon är svartare mot rumpan och svansen, men det är fortfarande fläckar.
#3 Tack! Ja, han har ett öga för hamstrar min pojkvän känns det som! Han valde en unge i en kull som blev den tamaste av dem alla!
Helt otroligt temperament 
/Matilda
Väldigt söt tös du har fått<33 Namnet är jättefint och passar henne tycker jag:)
Vilken bra pojkvän du har;)
Aww…
Tänk om min pojkvän var lika på och köpa hamster;P fast jag får vara nöjd med att han är extremt förtjust i Mrbean. Går väl och lirka in en till sen kanske.
Söt hon var!
// Pabblo
Sicken snygging! Grattis :)
Bedårande!
Åh gud så underbart vackert söt ^^
Gud vad söt Liten tjej!(L)
Charmtroll. ^^
#5 Jaa, tack så mycket! :D
/Matilda
#7 Ja, när jag blev tillsammans med min pojkvän så visste han inte riktigt vad han skulle tycka. xD Han hade haft hand om sin systers marsvin och det var inget djur som föll han i smaken. Kanske trodde han att det skulle vara samma med hamstrarna, men det har funkat jättebra och han är jättabra med dem :D
/Matilda
#8, #9, #10, #11 & #12 Tackar man tackar så mycket! 
/Matilda
Vilken söt en! :D
#16 Tack du! :D
/Matilda
Åhh,, va fin hon är !! Välkommen till ett bra hem Hitomi 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Vad vacker hon är!
#18 Tack! :D Hon är en riktigt charmis måste jag säga! :)
#19 Tackar! :)
/Matilda
Vet att det är en gammal tråd, men jättefin var hon 🙂
Kanske dum fråga men lever hon än ?
#21 Hon var fin hon, ja. Troligen så lever hon inte längre, hon såldes vidare till en annan tjej när jag och min dåvarande pojkvän gjort slut. :)
/Matilda