Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2506 ggr
Sara1214
0

Ingen i Västerås?

Som rubriken lyder,är det ingen uppfödare här på iFokus som föder upp guldisar? Jag tycker jag har letat över allt! Finns det bara djuraffären att köpa ifrån? Tycker det skulle vara tråkigt om jag behöver köpa från djuraffär,vet ju inte om jag får hem en frisk hamster :/ och skulle behöva stamtavla i så fall.. Men det här är i framtiden jag tänker på.. Den ända som finns nära(den ända som jag har sätt i alla fall) bor i skultuna! Ingen..?

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Wellcraft
0

Även om det är i framtiden tycker jag inte att du ska ta risken att köpa från zoo… Inte skoj om du får hem papova och måste kasta alla grejor och sätta karantän… Eller bara får hem en sjuk hamster överhuvudtaget.

Jag är nästan säker på att det finns någon i västerås eftersom det till och med finns i den lilla stan här där jag bor, inga reggade vad jag vet men ett par seriösa uppfödare som ska regga sig så fort de flyttat hemifrån.

en vän till mig köpte även en jättefin rost hane från någon uppfödare i västerås en gång i tiden, får kolla upp det så jag återkommer :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

AmandaJE
0

Jag har också sökt uppfödare i Västerås, men inte hittat någon. Men jag  har hittat en uppfödare i Köping och en i Kumla så det finns ju ändå några som bor här i närheten! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Sara1214
0

#1 okej tack! #2 vad bra!

Hamsterlycka
0

Transport finns ju alltid. :) Finns nog ganska många som åker till västerås.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Sara1214
0

#4 Jo:) det löser sig säkert ;)

Roonja
1

Jag finns ju i Köping. 20 minuter från E18 från mig till Väserås. Plus att jag har släkt där så jag åker ofta till Västerås, så transport är inget problem. 😃

Sara1214
0

#6 Juste! nu mins jag;) Hör av mig till dig om jag skulle vara intresserad av någon hamster! Någon planerad kull på gång kanske? Bara så jag vet lite😃

Roonja
0

#7 Ja jag har 1 kull på gång. Hade 2 kullar på gång men den honan fick en tumör. :( Så det blev inga ungar för henne. :( Men jag hoppas på att få mer kullar så snart som möjligt! 🙂 Men just nu bara en kull som är helt fullbokad. :/

AmandaJE
0

Ja Ronja, hur blev det med den kullen, står jag med på intresselistan eller är den alldeles för full? :/

( Amanda, har mejlat med dig :) )

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Roonja
0

#9 Jo, du står ju fortfarande i kö. :) Får se om det blir en liten hane till dig. Kul att du har hittat till iFokus! 😃

AmandaJE
0

#9 Åh vad bra! :D Ja, det verkade så trevligt här så jag kände att jag var tvungen att bli medlem haha 😇😃

www.LesPhotos.blogg.se