Yukis bildtråd (III)
Tycker inte om när trådar börjar bli långa, och eftersom min lilla snygging (fniss<3) får ganska många kommentarer blir det lätt så. Hoppas ni inte har något emot att jag gjorde en ny tråd :)
Så här ser tuffsens akvarium ut för tillfället!
Äntligen fick jag en bild på när han sträcker på sig hihi. Han gör alltid det när han precis vaknat, men oftast inne i huset så kameran inte kommer åt. Så söt x'D
Höll på att dö av sötchock här om dagen när han hade byggt värsta pappersfortet :'3
"Men mamma, du förstår väl att den här måste vändas på? Bli aldrig inredningsdesigner!"
Såååå söt!!:O
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
DERP.
Haha åh minen.
Idag åker vi hem på lov, så jag städade ur akvariet. Han älskar när jag gör det och sprang runt minst en halvtimme mitt på dagen, undersökte allt och var social. Hade här ställt in petboxen jag fick låna av en vän, för att han skulle kunna undersöka den innan bilresan ^_^ (His new lady friend får åka i den han brukar använda.)
6 - tack! :)
#3 Så söt att jag får ont i tänderna! :J
Så underbart vacker!
Macys kille 😇
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Han är ju så underbart söt!!
Anna och taxen Max
Tack allihopa ^_^<3
13# Haha ja, hon får nog ligga med honom till sommaren, haha! ;)
Måste se till att jag vet lite mer om avel innan dess. Men vill inte vänta så länge att Yuki blir en gubbstrutt:o
Han är så söt i den pälsen. Så att man blir grymt sugen på en långhårig guldis :D
Ja haha:') Helt otroligt söt!