Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1364 ggr
Sofia_N
0

Uppfödare nära Bålsta?

Nu är det så att jag spanat runt här på hamstrar.ifokus en längre tid, och blivit riktigt sugen på att skaffa en liten guldis! Men jag skulle hemskt gärna besöka en uppfödare innan för att se att det verkligen är djuret för mig ;) Bor i Bålsta, så Enköping, nära centralen i Sthlm eller eventuellt mot Uppsala kan funka! Så bor du hyfsat nära och kan tänka dig att ta emot ett litet "studiebesök" så skulle det uppskattas starkt! Kan även vara intresserad av att titta på ungar eller planerade kullar om det skulle vara så. :) /Sofia Nygren

/Sofia

Sofia_N
0

Hamster.ifokus*

/Sofia

Fiona1234
0

Gå in på http://artans.weebly.com/till-salu.html hos henne köpte jag min lilla söta guldhamster Fiona, detta är dock lite äldre guldhamstrar men vill du ha en dvärg eller guld ? Gå in på den iallafall och kolla vet ja :D

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Sofia_N
0

Skrev inte så tydligt, men det är en Guldhamster jag ska ha (hane). Jag känner henne typ, eller har gjort det när jag var mindre och vet precis vem hon är ;) Men det är en unge jag ska ha, kommer eventuellt att föda upp lite smått i framtiden! (Är väldigt djurvan, så det är inte så att jag kastar mig in i något bara). Men tack ändå!

/Sofia

Fiona1234
0

Okej! Vad kul att ni kände/känner varandra :D! Lycka till med letandet och din blivande hamster :)

Sofia_N
0

Tack så mycket! :D

/Sofia

Fiona1234
0

:D