Ihopstättning
Nu har vi satt ihop Snögatans Blue sky och Vildvittrans Dulilla Drulle.
Snögatans Blue sky kommer från Snöagatans i Gävle som drivs av Ingunn.
Hon är aktiv och älskar att komma upp i handen och gosa, är det bästa hon vet ! Hon älskar alla och är alltid snäll. Hon är en snäll liten gostjej som är Sapphire pearl.
e: Roslagens Victor
u: Roslagens Lo
Vildvittrans Dulilla Drulle är från Vildvittrans i Ljungby som drivs av Emma.
Han är en gosig stor kille som har en otroligt fin färg !
Han gillar att gosa och har aldrig bitit någon. Han är inte så aktiv men tycker det är kul att vara ute och springa i rasthagen. Han är Agouti.
e: Tarinan Aranjuez
u: Roslagens Hope
Båda föräldrarna är väldigt sociala och är inte rädda för att komma upp i handen det hoppas jag ungarna ärver ;) Drulle har en otroligt fin färg som jag också hoppas ungarna ärver.
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Du MÅSTE sluta annonsera om dessa sjukt dundersöta dvärghamstrar genast! Blir ju såååååååååå himlans sugen att skaffa två. Hmmmm… tål att tänkas på nu när du ändå brutit min "ingadvärgisar" vägg. Kommer bli såå svårt att stå emot! ^^
MVH FiffiLiina
haha, det kan jag förstå! dom är helt underbara, kom och kidnappa bara :) jag tittar bort nu…;)
Ha det bra !
Ska försöka få min syster att ta lite bilder på föräldrarna :)
Ha det bra !
Hihi :) Synd att jag inte kan ha guldhamsteruppfödning och dvärgisar dör mamma. Men någon gång framöver ska jag ha en dvärghamsterkull och då ska jag köpa ifrån dig för du har så fina dvärghamstrar!
MVH FiffiLiina
Aww, tack så mycket :) det kommer finnas två små bebbar här och vänta på dig ;)
Ha det bra !