Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 858 ggr
rebeccae
0

Hamsterungar

Hej, jag undrar om någon här vet om det finns möjligheter att lämna in hamsterungar till en djuraffär om man inte får de sålda? Har någon gjort det innan? Tacksam för svar. :)

FiffiLiina
0

Ja det brukar man oftast kunna göra om de har plats!:) Det är väl bara att ringa att fråga tror jag :)

MVH FiffiLiina

Fiona1234
0

Jag har gjort det vid en tjuvparning som blev , min hona jag köpte var tydligen dräktig , så jag behöll 2 st och lämnade resten till djuraffären :) Om du bor i stockholm så kan du lämna där jag lämnade mina :) Crt i haninge lämnade jag mina :) innan jul tror jag jag lämnade dom sen så var jag i djuraffären och köpte lite grejer dvs mat osv och gick självklart in och kollade om mina var kvar , men de var sålda :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Fiona1234
0

" Så de säljs nog ganska fort i djuraffärerna :) "

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Lamina
1

Ja, en del djuraffärer tar gärna emot djur. Men jag skulle inte rekomendera att man lämna in sina ungar till djuraffären. Vem som helst kan köpa dom och dom kan mycket väl bli en av domdär hamstrarna man ser på blocket som sitter i för små burar, får fel sorts mat och smutsigt vatten, aldrig får komma ut, aldrig får buren städad osv… Nej jag, skulle aldrig lämna något av mina djur till djuraffären, skulle inte kunna sova utan att alltid undra hur dom har det… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Gur4m1
1

De kan lika gärna bli sålda som ormmat :/( eller för någon människa att kasta ner i sitt akvarium med pirayor >_< (nu målar jag upp skräckscenarion men så ser världen ut).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Emmny
0

Det är jätte svårt att få en djuraffär att "köpa" guldhamstrar. Eftersom Guldar får får fler ungar och det är då svårare att få sålt dom tillskillnad från dvärgar.

Jag skulle heller inte vilja lämna mina ungar som dom ovan säger, dom kan ju bli till ormat.

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !