Cotton Comfort
Någon som testat detta strö? Har fått hem en provomgång från jobbet och är grymt nöjd. Ni med dvärghamstrar skulle älska det. Det är ja, biprodukt av bomull. Det är liksom så hållbart, så att säga, så att det blir gångar och dom kan bygga hålor utan att dom rasar in som med spån. Det är mjukt och gosigt och det ska ta bort lukt! Fanns med spån utblandat och utan spån. Är helt nöjd med båda men gillar den utan spån mest!
Slänger upp två bilder på hur det ser ut!
Först utan spån!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Det såg mysigt och bra ut, vart kan man köpa det någonstans? Hur mycket kostar det? Blev sugen jag med nu
.
Mvh Alicia.
Jobbar imorn så ska fråga direkt om det är något vi kommer beställa in eller så. Just nu vet jag inget om vart det säljs och så! Är helt kär i det haha!
Det där fanns att få tag på om man beställde via nätet när jag hade mina sista marsvin för några år sedan. Jag och grisarna älskade det! Mjukt o härligt, men tyvärr va det så dyrt att jag bara kunde köpa det någon gång ibland som extra lyx. Men det kanske är billigare idag? Hade gärna provat till mina dvärgar i så fall :)
Har aldrig sett det innan men det ser härligt ut.
Finns det någon prisuppgift?
Har testat det på jobbet till företrädelsevis tamråttorna och det håller definitivt borta lukten bättre än spån och toalätt. :) Jag gillar det.
Så då var det bäeställt 
Fick ju också som test från jobbet, älskade det verkligen!!!
det är rätt dyrt där jag bor :( en liten påse kostar 149kr och dem stora "bålarna" 499kr :C
hade gärna köpt det till min kille men har inte riktigt dem pengarna! haha
Ja dyrt var det men jag har aldrig varit så nöjd så ska köpa hem lite då och då och blanda ut med det jag har nu och sen försöka få jobbet att köpa hem då blir det mycket billigare eftersom det är så billigt i våran butik! 
haha vart bor du?:>
Har sett det i djuraffär, om det är det där som skall vara luktfritt. Funderat på det själv.. dock luktade ströet i sig ganska unket tyckte jag..
Uppsala 
Hmm, jaså? Det tyckte inte jag när jag hade det hemma!