Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 849 ggr
Frida B
0

Hus tips!

Sitter och letar efter ett bra trähus till min guldis, men funderar på vilket som är bäst. Funderar på att beställa detta: http://animail.se/hamsterhus-bjork-14x13-5x15-5cm.html, då hon älskar att klättra och hålla på.. Hon bor bokstavligen på hustaket på det huset jag har nu, så tänkte att två våningar vore perfekt. Men har ni tips på trähus? Vilket/vilka hus har ni?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

jossa5
0

Jag är sugen på ett liknande. Men har inte kommit mig för. Just nu bor min Nova i en vanlig liten stuga. Ingång, ett runt fönster. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

MaaariaS
1

Vet inte riktigt om det finns fler storlekar på just detta hus,men jag har haft det och en guld(vuxen) är oftast för stor för att komma in i det huset tyvärr.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Zaviie
1

Jag har ett sådant som du länkar till, en guld kommer inte in där! mina 5veckors bebisar kom inte heller in där, bara när d var yngre.

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

DenLillaTofflan
4

Som #2 och #3 säger så är det huset bara för dvärghamstrar.

Här är ett som är ett likadant fast större http://www.pwss.se/product.php?productid=11628&cat=1658&page=2 Glad

Frida B
0

jaha vad synd :/

#4 tack för länken, ska kika! hoppas bara den inte är för dyr..

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

MaaariaS
0

#5 89 kr kostar den stora, den lilla som kostar 77 kr

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Frida B
0

#6 ja men frakten var 50 för den dyrare.. och har lite mer saker jag ska köpa ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nakuta
0

Pwss är bra och har inte så jättedyr frakt, köpte själv en ett paket med 5 hus/lekställgningar därifrån, fick allt i en stor låda väl packat och frakten gick på 99kr för 5 stora hus/ställningar, andra kanske tycker den frakten är dyr, men tyckte inte jag då det verkligen kom väl packat allt helt, och inga problem.

Visst finns det ställen med billigare frakt, men när det gäller att beställa sånt så blir det nog Pwss för min del, snabbt smidigt och tycker de är ganska billiga med sakerna =)

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

jossa5
0

#8 99 kr för 5 stora hus är ju bra pris! Skönt att höra, då jag planerar att beställa lite därifrån och har funderat lite över frakten! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

nakuta
1

#9 Jag tycker de är kanon, och som sagt fick mitt paket välpaketerat, mitt va så välpaketerat att det va lite jobbigt att få ur plast och så, men tar hellre ett riktigt välpaketerat än att man tar något som kanske inte kommer fram helt och måste skicka tillbaka osv

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens