Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 3017 ggr
goldenhamsters
2

R.I.P Eternity

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Imorse fann jag Eternity död i buren. Jag hade på känn att det kanske skulle hända snart, för hon hade börjat sova mer och blivit magrare på sistone. Igår så hade hennes bakben blivit nästan förlamade (de var inte så dagen innan), så idag tänkte jag boka en tid hos veterinären. Men så dog hon under natten. Hon låg i sitt bo och såg ut att ha somnat in fridfullt, vilket känns bra att hon var där hon kände sig trygg och hemma när det hände.

Eternity är, som en del av er kanske vet en speciell hamster som betydde oerhört mycket för mig. Hon var smart och social, hon kunde en hel del trix som sitt eget namn, snurra runt, hopp, välta toarullar m.m. Hon älskade att lära sig nya trix, för då fick hon godis. Hon var ett riktigt matvrak, vilket gjorde att hon ett tag var väldigt fet och vägde hela 280 gram. Men sen efter att ha bytt Foder och ändrat dieten så höll hon sig i lite bättre form.

Eternity har jag fött upp, hon är efter Ella och Dubbel-Casanova som jag lånade från Finland. I hennes kull dök det upp svällmage och mer än hälften av ungarna dog, men hon var en av dem få som klarade sig. En kämpehamster!

Jag har väldigt mycket minnen med henne, så det tog hårt på mig att hon försvann nu, alldeles för fort. Hon blev 1 år och 8 månader.

Vila i frid världens bästa Eternity! <3

Och så en gammal video som är 1 år gammal lägger jag också upp, bara för att jag gillar den så mycket. Den visar hennes personlighet rätt bra.

Mvh Alicia.

UlrikaD
0

Nä, lilla gumman då. Alla känner väl Eternity nästan som sin egen hamster här på forumet. Väldigt speciell liten dam.

Beklagar sorgen:(

FiffiLiina
0

Rip finaste Eternity..:,)

MVH FiffiLiina

Gerro
0

Håller med Ulrika!
Hon var en väldigt speciell liten tjej.

Beklagar verkligen! Gråter
Sov gott finaste Eternity<3

Bine93
0

Nej Eternity :( Vila i frid <3!!

Miilla
0

Nej, inte världens vackraste Eternity! Rynkar på näsan

Beklagar verkligen! Styrkekramar till dig

mocchino
0

Nej vad tråkigt! Storasyster Beauty beklagar sorgen och skickar kramar till gammelmatte! <3

// Nathalie

Zaviie
0

Åh vad tråkigt :( Har läst mycket om denna tjej sen jag hittade till iFokus förra våren.

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Frosstis
0

Fina eternity :( hon hör och kommer alltid höra hemma hos iFokus..

[Emma--]
0

Beklagar :(
Jag vet inte om jag någonsin kommenterat så mycket alls i trådarna, men det här är ju en av hamstrarna på forumet man sett från när hon var en liten plutt. 

Sov gott Eternity!

[sara&skrållan]
0

Vila i frid i hamsterhimlen fina Eternety ! <3

[etsan]
0

Vila i frid

Twisted_T
0

Beklagar verkligen:( vila i frid Eternity!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

[CruellaDeVil]
0

Vila i frid Eternity. Så fin film.

NaDa...
0

Vila i frid fina lilla Eternity…

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

WilmaP
0

Åh ja, Eternity var en hamster som man verkligen "kände". Så tråkigt, beklagar:(

[GerbilLooover]
0

Vila i frid Eternity! :'(

Hamsterlycka
0

Vila i frid Eternity! :( Styrkekram till matte!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

annakarin_li
0

Beklagar verkligen! Vila i frid sötaste Eternity!

goldenhamsters
0

Tack så myket alla! Jag skrev ju en hel del om henne här inne på forumet, för ja jag ville visa andra också vilken fin och bra hamster hon var. Det är svårt att förstå att min lilla björn är borta nu för alltid, att jag aldrig mer kommer gosa med henne igen. Har märkt på Tom min sista guldhamster att han verkar deppig nu på sistone, efter att hon dött. Han var alltid nyfiken och glad och ville såklart till Eternity hela tiden förut, men nu har han bara dvärghamstrarna som granne vilket han tycker är tråkigt.

Mvh Alicia.

minihamster
0

Jättefin film, vila i frid lilla Eternity…

//Josephine :)