Färghjälp tack!
Notera att det INTE är mina bilder men jag har tillåtelse att lägga upp dom här för uppfödaren eftersom att hon ej är medlem här :)
Men hon skulle vilja ha hjälp med att färgbestämma dessa bebisar. Båda föräldrarna är creme baserade.
ALLA ljusa bebisar är rödögda! :)
Tacksam för svar ! 
Bilderna har inte jätte bra kvalité, men hoppas att de funkar ändå!
Mvh
Sandra
Åh så söta jag dör! Jag skulle gissa på mink på de första bilderna… men jag är inte så erfaren :P Så är inte helt säker… Vet du exakt vilka färger föräldrarna hade?:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
haha ja visst är dom ! :) Ja jag tror också att en del av dom är mink, och sen nån koppar tror jag finns där också ! :) Pappan är iallafall Sobel bö tror jag.
Ska försöka ladda upp ett väldigt kort filmklipp också ! :)
hoppas de går..
Hur lägger man upp en video någon som vet ? 
Jag tror man klickar "välj fil" först och väljer videon. Sen kryssar man i "infoga video" som finns över "visa bild direkt i inläggen" :) Hoppas det fungerar!
Mvh Emmy
Tack ! Men det verkar inte vilja gå det står bara "Unknown error# :/
Hrm den kanske är i fel format eller är för stor?:/ Synd iaf:C Har du fler bilder på de mörka ungarna? Jag skulle gissa på att de är silversobel eller sobel:) Då kan någon av de ljusa vara silvermink också, om föräldrarna har silver i sig. Men tycker det ser ut som att de flesta är mink:)
Mvh Emmy
Kommer de ha stam? Vem säljer de? Kan man få ta kontakt med den som säljer de? Är sugen på en nämligen :)
MVH FiffiLiina
Jag tror inte det kommer ha stam utan man får regga de själv.
Det är en uppfödare i skellefteå, ska fråga henne om jag kan lämna ut hennes kontakt uppgifter. Är du intresserad av en sobel eller en av dom ljusa?
Ska fråga hur många som står på kö före. Det finns 8 stycken ljusa och vet att det är iaf några intresserade efter mig. :)
Är intresserad av en av de ljusa om de är mink :)
MVH FiffiLiina
OMG, Är det Jennys hamsterkull?!?!?! ÅH jag står ju på kö för denna kullen!!!:D:D:D:D:D
Mvh Emmy
Jag tror också att de är mink. Tycker de är alldeles för ljusa för att vara Dove för de är ju mer grå :)
MVH FiffiLiina
#15 okej ska fråga henne 
#16 Ja det är det ! Vad kul det gör jag med haha !
vilken färg är du intresserad av ? 
#18 Har haft kontakt med henne ända sedan parningen skedde, men det är förrens nu jag har fått reda på vilka färger bebisarna är!:) Är helst intresserad av en mink:) Ska sms:a henne nu och säga det:)
Mvh Emmy
Ja samma här ! :-) okej ! Jag är mest intresserad av koppar,mink, eller silvermink sen att några är satin också är ju hur kul som helst :-D
silvermink/mink ser det ut som. Har hon någon kvar till salu så är jag intresserad. :)
#21 Är alla de "ljusa" bebisarna silvermink?:O Måste inte någon av föräldrarna vara "silver" för att det ska kunna bli silvermink? Föräldrarna är nämligen sobel kh satin och caramel (möjligtvis sobel bö) lh?
Mvh Emmy
#22 Såg inte färgerna på föräldrarna, då måste en vara koppar? och resten mink då. :)
Åh okey!:) Ser inte skillnad på vilken som är koppar och mink xp vilken av dom är det som är koppar?:)
Mvh Emmy
den första fick jag bild på, på mejlen, såg ut som koppar tycker jag. men lite för dålig bild för att se. Men annars är alla dem blågrå med creme ringar runt ögonen mink. En koppar är inte blågrå som unge, så är den på den första bilden lite blågrå är den mink :)