Grattis Themisto & Calida!
Idag den 14 Januari fyller två av mina små stjärnor år här hemma. Themisto fyller verkligen gubbe då han blir 2 år och Calida hon blir 1,5 år idag
Kan inte förstå hur fort tiden har gått, ser dem fortfarande som små bebisar. På Themisto börjar det märkas att han är gammal nu, men pigg och kry är han än så länge så hoppas att han är med ett tag till. Calida är fortfarande sitt gamla vanliga spralliga jag 
Ska fixa en god födelsedagsmiddag till dem senare ikväll när Themisto också har vaknat 
Gubben Themisto:
Fina hamstrar! :)
Han ser lite raggig ut, men det kanske bara är att förvänta sig vid 2 års ålder?
Grattis till dom två! :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Men lilla älsklings-gubben då!!
Helt övertygad om att han låg som bebis och sprattlade i boet precis, alldeles nyss. Tiden går ruskigt fort.
Stort grattis till honom och Calida!
#2 De tackar så mycket! :) Nej, han är inte längre i sina bästa dagar utseendemässigt. Inte lätt att vara gubbe och ha en lång rexpäls, tur att matte kan hjälpa honom att borsta lite ibland :) #3 ja, som du säger går tiden ruskigt fort. Så synd att tiden som känns så kort för oss är ett helt liv för dem. Är så glad över att ha denna pojken i mitt liv, tack för det Ulrika :)
#4 Haha, gör ju inte så mycket, han ser charmig ut ändå. Som en grinig liten gubbe ^^
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Grattis sötnosar ! Vad gör en rufsig päls när man är så charmigt söt :-)
#5 Ja det gör han faktiskt 
#6 Tack tack! Håller helt med dig! 
Grattis i efterskott till sötisarna! 
så söt gubben är! Ja callida också såklart!
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#8 och #9 De tackar och vinkar