Hamster iFokus

Hamster

Etikett: off-topic
Läst 1297 ggr
Odette
0

Söker bilder på mjölmaskar

Är det någon som har lite bilder på mjölmaskar, och/eller zophobas, syrsor etc? Har inget sånt hemma och skulle behöva lite bilder till ett projekt jag håller på med.

Vore fint om någon ville hjälpa mig med detta! Bara att maila mig eller skicka PM om du har någon bild på en mjölmask eller så Glad

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

nadilda
0

Har tyvärr inga bilder! Har sett dom en gång och då var det mååånga hinkar av dom så såg till att hålla avstånd ;)

Odette
0

Ja dom e super äckliga.. fattar inte att jag ber om bilder på dem (?!) Men det är för en bra sak så ;)

Som sagt är det välkommet med bilder på zophobas också.
Ta kontakt med mig om ni har något, så kan jag berätta vad det ska vara till och du får godkänna det innan jag använder bilderna :)

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Cafesinner
0

Synd att jag är sjukskriven just denna veckan, vi har mängder på skolan..

UlrikaD
0

#2 Såg att Johanna/Tazzars hade lagt upp en bild på fb på en hamster som käkade nåt sånt där läskigt. Stannade inte kvar på sidan tillräckligt länge för att se exakt vad för läskigt det rörde sig om.
Men det var nåt långt, smalt och slingrande iallafall, ryyyyys.

Så skriv till henne och fråga. Hamstern var ju söt iallafall:)

Cafesinner
0

Btw så tycker jag Zofobas e äckliga för de bits men mjölmaskar är ju mest roliga, haha. Är så van att hantera dem nu.. förra veckan städade vi deras lådor = gräva i maskbajs och grejer för att sila ur maskarna. Mums x) Dock äckligare när de kommit till skalbaggestadiet. urk!

Cafesinner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde en film om vår djurvårdsklass för ett tag sedan.. Gick in och tog stillbilder från den åt dig.. på mjölmask. Tyvärr har jag inget av bättre kvalitet:).. haha

Cafesinner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
jossa5
0

Eew! Dm var ju stor också!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Cafesinner
0

Haha de är väldigt små i jämförelse med Zofobas!

jossa5
0

Åh, herregud! Googlade precis fram vad det var, och ni är modiga som vågar hålla på med såna!
Själv vågar jag knappt sätta en mask på en fiskekrok! :o

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus