Tjänster uthyres
Jag hjälper dig att städa hamsterburen. Jag är väldigt eftektiv och kostar bara två dl hamstermat i timmen. Jag är av modellen D8-2012. Mina redskap är mun, nos och tassar. Saker jag hjälper dig med fluffa upp spånet för att underlätta uthällningen av det (detta sker med nosen), testar hållbarheten på hamsterns leksaker (detta sker med tänderna), sprider ut spånet i huset så hamstern känner sig hemma när den är lös där, sorterar ut gammla leksaker som jag inte tror att hamstern gillar.
Efterssom du kommer tycka att städningen blir sååå kul och lätt med min hjälp så fördubblar jag det roliga genom att kissa i buren när du nästan är klar så du får göra om det igen :D
Om du är intresserad slå en singal!
På bilden har jag precis hjälpt matte att fluffa upp spånet!
// Nadja
Här är ett foto på precis innan jag kissade i buren, när jag gjorde det blev matte så extremt glad att hon släppte kameran för att springa fram till mig och lyfta upp mig if amnen, älskar dig också matte 
// Nadja
Jag vill gärna ha hjälp av dig 
#4 Puss på dig! 
// Nadja
Jag kan behöva lite hjälp här hemma 

Perfekt! Hur mycket tar du i timmen? :)
Oj så bra men jag har redan en burstädare här hemma! Hoppas någon fler får nytta av dina tjänster!
Haha, förstår att matte blev glad, vem skulle inte bli det? :D
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Ha, ha. Såklart matte springer fram och kramar dig när du kissar i buren. Såååå duktig du är!
Hmf min skrutt är så ensidig och hjälper bara till med marsvinsburarna. Men du kanske tar emot lärlingar i utbyte mot något gott? :P
Hahaha tokiga men ack så söta Dolly. Dig hade jag kunnat hyra sju dagar i veckan!
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
#8 Gräva i kul så vi kan säga 1,5 dl hamstermat per timme! 
#9 Hälsa din burstädare ifrån mig! 
#10 Sedan sa hon att jag varit väldigt duktig men städat tillräckligt och bärde hon mig till vardagsrummet men som den plikttrogna hund jag är så svek jag inte matte utan fortsatte att hjälpa till!
#12 Jag är lätt mutad! 
#13 Puss. puss
Får åka på semester till dig och leva på hamster mat! Alla tycker att jag borde gilla min mat, men den är inte allla lika god som hamstrarnas mat! Orättvist!
// Nadja
Taget! 
Klart du vill äta samma mat du ser att din matte skämmer bort hamstrarna med. Ni är välkomna 
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
#14 Burstädaren hälsar tillbaka att han har magen full av grönsaksrester och spån från fåglarna. Super!