Hamsternamn :)
Någon som har ett bra namn för en hamsterhona? Min lilla bebbe behöver ett namn! xD
färg å hårlag?
bild brukar underlätta då brukar namnen ploppa upp.
annars kanske Diadora,Belinda,Astoria passar henne
Är inte så jättebra på färger, men jag tror att det heter silvergrå. Hon har iallafall långårig päls. Har tyvärr ingen bild då kameran e trasig och min mobil är borta. Hjälp gärna till för mina idéer är slut. xD
pyret,mint,sia
skorpan, snö , sorba
Du kan ju också hitta på ett eget namn som inte finns som lönia (dåligt namn men det var som exempel) ;)

Ja, hitta på ett eget. :) Jag gillar att göra det, mycket y blir det, till exempel Alynda, Andaya, Elanya, Verya. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
du kan ta föräldrarnas namn och göra ett nytt namn av deras bokstäver.
tex alf + frida = alfrida
Tack för idéerna. Har nu fått igång tänkandet… :)
Sannssi Sonissa Sinja Soltuna Sawia Syllia Sollicitudin Nubes Aurinko Pimeys Lapis Fulmen Donec Labes Toivoa Caeli Saniss Valo Orio Cellana Solianca Myndra Mysix Marduska Misska Marwicky Maripsa Mariposa Mozzy Muccia Myllw Mixla Maricca Maropy Malyssa Mirakulix Mroody Belial Leviatan MelekTaus Nephilim HellStorm Stargazer Anchor The killer bee Wafture Ragata Frilja Prinala Tallinka Staxy Gagaly Krusant Tyco Tralay Molliox Stacky Ulltix Ezreal Dragonslayer Porky Wizzyaw Kolraw Genrow CookieSlayer Mr.Potatohead Whipcream Shinyboy Supernova Shitty Redface Mr.Potatohead Whipcream Shinyboy Corki Grazzy Lyxana starlyx clixy Beelzebub Brihanna Lollity Almyssia Umbra Nocte Hodie Harena Shinigami Talon Blitzkrank Fiora Twitch Cassiopeia Tristana Lolax Cypiz Wizzy Myzzic Alarix Iblis Ahriman Beelsebul Samael wilinxa warwikk willz waleska wilmss warika wulix wyra wellka walissa walenko wilmuss wyssa wolinka wary wilse wingy wilsan Clovis Chanie Alde Anakin Nimrod Lewisia Axelia Astrea Vilya Egil Hilja Hilka Tarka Tissa Shucko
#1 Oj, vad många namn! Tack så mycket :)
Menad 7 inte 1! Hihi
Mina 5st gerbilhonor heter iallafall;
Astrid, Signe, Doris, Bianca och Alva! :)
#10 Astrid och Alva hette mina förra :) :)