era planerade kullar?
Eftersom att det har lugnat ner sig nu är hemma och jag har tagit det lite lungt med hamsteriet så att säga, så har jag bestämt mig att iallafall ha minst en till kull för att det är så mysigt!
Men då undrar jag vad ni har för planerade kullar här framöver? Jag söker EVENTUELLT en hamster i februari. Men den får inte vara mer än 6 månader gammal! Eller haft en kull tidigare. En bebis är som sagt också intressant!
Jag söker då en hona främst i färgen Silverchoklad och långhår. Korthår är ej av intresse. Satin och ds är ett stort + !
Notera att jag skrev att jag är eventuellt intresserad, kan bli ändrade planer också eftersom att det är ett tag kvar :)
Mvh
Sandra
Ena kullen är mellan en silvergrå brunörad korthår och en silvergrå bandad långhår satin. Där kan bland annat silverchoklad komma och ev då i långhår satin.
I andra kullen så beror det lite på hane, då min normalfärgade skp ds långhår antingen kommer paras med en silverdove långhår eller en gul bö korthår.
Det låter absolut intressant! Den första kullen du nämnde där det kan komma silverchoklad, när är den beräknad?
#2: Just nu är tanken att hon kommer paras till mitten av februari. Men hon växer på riktigt bra, så ev kan den bli lite framskjuten.
Ja okej ! :-) får hålla utkik utifall att det blir aktuellt!